Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Er stonden zelfs 5 project scooters in de loods.
En nog een 205 1.9 GTI en nog meer nodig leuk spul.

Waarschijnlijk hebben zijn ze snel naar binnen gegaan en gepakt wat ze snel zagen.

@Den,Rico,Steef is er al meer bekent en al bij de loods geweest ?
 
Was het zo algemeen bekend dan dat er 3 projectscooters in een loods stonden ?

Zo niet, zou ik maar eens gaan nadenken over de personen wie dat allemaal weten en wie je in hun omgeving niet helemaal vertrouwt

wie wist dat niet ?
Ik ben het deels met het verhaal van kenny eens. Op tal van foto's is te zien wat er zoal binnen staat. Plus dat er meerdere malen op het forum gepost is waar de loods (ongeveer) staat.

Ik praat dit niet goed, want die flikkers moet je verbranden. Maar dat is wel een punt waar ik zelf altijd op let (met bv. iets kleins als foto's maken)

Ik hoop dat het allemaal goed komt, want dit is een harde klap en niemand verdient ze makkelijk in deze tijden.

succes boy's
 
Erg eigenlijk dat je nog geen foto's meer kan maken van evt je werkplek of je scoot in de buurt van de werkplek :(

Ik ben erg iig ook niet al te blij mee als mensen hier in de buurt weten dat er een sprint scooter in de garage staat. Veel sterkte ermee iig :)
 
Ja, het is allemaal erg balen, maar zoals al hier werd gezegd, we wachten even de politie af, heb er een hard hoofd in maar goed, en anders ga ik buiten het boekje,,de knokploeg staat al paraat...en dat zijn geen mensen met praatjes maar met daden!

Verder is het zo dat de Slider zonder kappen is gestolen...alleen het BCD Slider voorspatbord, treeplank en Kiesler Achterspatbord zaten erop, plus het kleine oranje TP Carterkap zat erop, TP Kap is tevens vernikkeld!!

Naja, verder had inmiddels een ander frame, oude frame van de MWS Slickslider,,,dus WEL met Ronde Buizen frame,,,ver verlengt...met Witte SR Velgen, Stage6 Oversized monsterdisc met speciale adapter...stage6 achterremschijf, beide trouwens in edelmetaal...

verder punten:

- Oranje Aim Teller
- Fournales 350mm achterveer chroom
- M-Stuur Chroom
- Leren Zadel(wit) met oranje Biezen...
- Radiateur waar een gat in zit...met intern reservoir
- ML50 Banden
- gepolijste voorvork(waar nog geen binnenpoten inzaten!!!)

Setup:

Speed 7T XSH Tuned(net van het weekend erop gezet)
Malossi Eprom Rotor
Yasuni C21 2nd Edition Kevlar
Malossi RHQ
Carters met BJ ingravering op startmotordeel van het blok!!
Malossi overbrenging(Delta, MHR2005 etc)
XSH Inlaat,,,oude van Titus...
Originele Keihin 28mm
XSH Filter
Top Nardo + 13/44

--------
Beta:

Grijze SR Velgen
Malossi F32S voorvorkpoten in Beta Kroonstuk!!!
Klein Zadel van de Furious Beta...Homemade
GatenKaas Frame
Fournales Veer Chroom
Slick Achter
Radje van een Runner
Stage6 Remschijven
Koso Teller(stage6 type)

Setup:

Evo Cilinder Untuned
Yasuni C30
TWINS Inlaat MINA!!!
Malossi overbrenging(Adiche Koppelingshuis)
Originele Keihin
Malossi Eprom Rotor
Top nardo + 13/44
------------------------
ZIP SP:

Volledig Origineel Zip SP frame(niks geslepen e.d.)
Zip SP '98 Velgen(zwart met gepolijste rand)
RS24 Verenset(voor en achter)
Zadel wit met Groen Piaggio Logo van Sky leer
Vespa Kapje op mono-arm
Mono Arm is krom(scooter staat dus deels schuin!)

Setup:

Volledig Twins Tuned blok
Twins Tuned Speed 7T
RHQ krukas
TWINS Inlaat !!!
Malossi MHR Team 2004 uitlaat..oude van 5th Nick
Malossi Eprom rotor
Malossi overbrenging(rode hebo drukveer)
Originele Keihin
XSH Filter
Malossi vertanding

Foto's moet ik even zoeken....komen z.s.m.! Iedereen bedankt voor de reacties en het in de gaten houden!

Ook wil ik Kees en Berre even speciaal bedanken voor de beloning!

greetz Dennis
 
Duidelijke info lijkt me, Niet normaal hoor dat ze het ff uit je loods jatten :(

Ik houd mn ogen iig open, Zou je vandaag nog een smsje sturen @ dennis maar heb je nummer niet meer ?? :?

gr kees
 
Er stonden zelfs 5 project scooters in de loods.
En nog een 205 1.9 GTI en nog meer nodig leuk spul.

Waarschijnlijk hebben zijn ze snel naar binnen gegaan en gepakt wat ze snel zagen.

@Den,Rico,Steef is er al meer bekent en al bij de loods geweest ?

Kap er dan ook gewoon mee om te zeggen wat er allemaal in die loods staat.
 
hey jongens.

super triest zoeen gasten wat dat stelen.
ik hou mun ogen open in limburg en belgische limburg.
ken veel mensen uit belgie ivm school en familie.
als ik iets hoor dat er wat van dit te koop staat zullen jullie het op de seconden van mij horen.

ps. staat der toevallig niet onbekende mensen op de videobeelden.
dagen dervoor?
 
de knokploeg staat al paraat...en dat zijn geen mensen met praatjes maar met daden!

Zou ik ook doen ja... Op die manier zal de politie je zéker helpen. :X


Ben het ook met Vasco / Arthur / Kenny eens. Alhoewel dat totaal niets goedpraat. Hoe meer mensen afweten van de inhoud van een loods, hoe interessanter het wordt voor deze personen om in te breken.

Dat er nu nog vrolijk doorgepraat wordt over watvoor leuk speelgoed er nogmeer staat snap ik écht niet. Ze weten nu dat er geen alarm op zit, dat er nóg 2 zipjes staan + een 1.9 gti? ... :X

Sorry dat ik het zeg maar ik zou heel snel OF alles uit de loods halen en verplaatsen OF zorgen voor een fatsoenlijk alarm. :rolleyes:
 
Nee zips stonden gewoon in de loods !!

Alleen 1 zip stond op de werktafel en volgens mij de achter helemaal in het hoekje met de andere 3 (gestolen) scooters ervoor..
En het is erg donker daarbinnen als je het licht knopje niet kan vinden ;)

Licht was gewoon aan
 
Ja de politie zal er ook alles aan doen 3 sprint scooters vol met straat illegaal spul terug te vinden. 8P
Dus als een een Formule 1 auto word gestolen helpen ze ook minder? x| Er is niks illegaals aan, je mag er alleen niet mee op de weg. Dit is dus totaal geen reden om de geduupeerde minder te helpen. Het is gewoon een sport/hobby die je beoefend en dit gebeurd op altijd op een legale manier. Vandaar de stichting SBO ;)
 
Dus als een een Formule 1 auto word gestolen helpen ze ook minder? x| Er is niks illegaals aan, je mag er alleen niet mee op de weg. Dit is dus totaal geen reden om de geduupeerde minder te helpen. Het is gewoon een sport/hobby die je beoefend en dit gebeurd op altijd op een legale manier. Vandaar de stichting SBO ;)

Je heb gelijk maar dan nog zit je met het probleem of de politie beetje moeite doet voor je wat vaak niet het geval is.. ze zullen niet gelijk heel lelystad afsluiten en doorzoeken 8P
 
Dus als een een Formule 1 auto word gestolen helpen ze ook minder? x| Er is niks illegaals aan, je mag er alleen niet mee op de weg. Dit is dus totaal geen reden om de geduupeerde minder te helpen. Het is gewoon een sport/hobby die je beoefend en dit gebeurd op altijd op een legale manier. Vandaar de stichting SBO ;)

Ja duh. Maar een formule 1 wagen zorgt niet landelijk voor een hoop overlast.
En niet te vergeten dat een formule 1 wagen niet gebruikt word door 16 jarige "jochies" die regelmatig ILLEGALE meetings houden en dan vervolgens als dol dwazen door een stad/drop heen jagen. ;)

Wel een verschil ;)

bottum-line sprint scooters zijn nou eenmaal niet populair bij de politie. En ze zien ze liever gaan dan komen ;)
 
Back
Top