Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Damn dit is echt zo klote,het is al vaker gebeurd zoals ik op het forum gelezen had zoals bij Jordy,een loos was natuurlijk de perfecte oplossing.
Want voorheen had jordy ze beta alltijd in ze kamer staan...
Maar wat is er percies gebeurd?hoe was de loos beveiligt?
Is het in een woonwijk? of buiten levensgebied?
Hoelaat zal het ongeveer gebeurd zijn? ik neem aan dat ze er niet opweggereden zijn maar gewoon een aanhanger of busje vol geladen hebben.
Het is echt zo klote en vooral erg triest.
Is er niemand bij julie op school waar je bvd de loos welis aan laten zien hebben,ik had ook zo,n klasgenoot het leek allemaal zo vertrouwbaar tot ineens me mebraam gesloten was.
Ik zou het zoeken dicht in de buurd,ze moeten jullie al in de gaten gehad hebben hoelaat jullie daar weg gaan enzo...
Ik hou zeker mij ogen op hier in noord-holland

Zoals Kenny ook al zei het het spul moeilijkaan te bieden aangezien hiet op het forum best een `familie`band is
 
Damn dit is echt zo klote,het is al vaker gebeurd zoals ik op het forum gelezen had zoals bij Jordy,een loos was natuurlijk de perfecte oplossing.
Want voorheen had jordy ze beta alltijd in ze kamer staan...
Maar wat is er percies gebeurd?hoe was de loos beveiligt?
Is het in een woonwijk? of buiten levensgebied?
Hoelaat zal het ongeveer gebeurd zijn? ik neem aan dat ze er niet opweggereden zijn maar gewoon een aanhanger of busje vol geladen hebben.
Het is echt zo klote en vooral erg triest.
Is er niemand bij julie op school waar je bvd de loos welis aan laten zien hebben,ik had ook zo,n klasgenoot het leek allemaal zo vertrouwbaar tot ineens me mebraam gesloten was.
Ik zou het zoeken dicht in de buurd,ze moeten jullie al in de gaten gehad hebben hoelaat jullie daar weg gaan enzo...
Ik hou zeker mij ogen op hier in noord-holland

Zoals Kenny ook al zei het het spul moeilijkaan te bieden aangezien hiet op het forum best een `familie`band is

we hebben al een vermoede wie het zijn geweest, maar bewijzen kan je nog niet.. ik zeg nog ff niks over daders of wat.(weet niet of het mag) het zijn toch geen bekende van het forum..

maar idd er moet nu wel snel actie ondernomen worden anders is het te laat en kan je als je geluk heb onderdelen terug gaan vinden op het internet

en idd het is bekend spul dus je kan er vrij weinig mee

Ik bedoel een compleet Twins tuned zip carter raak je niet somaar ff kwijt vooral niet als het ook nog eens super goedkoop aangeboden word aan iemand, dan ga je toch denken

maar goed hopelijk gaat de politie actie ondernemen, liefst vandaag nog
 
Echt zwaar klote voor jullie jongens, hoop dat jullie ze snel weer mogen vinden !!

Is misschien beetje uit de richting maar hier in groningen hou ik ook ff me oogjes open, you never know.

"sterkte"
 
Dit is egt klote he!!:(
Ik hou zeker mijn oren en ogen open hier in hilversum en omstreken,
Deze moeten egt gewoon terug komen.
Wat een nachtmerrie!
 
Don't get your hopes up...

Inderdaad, enige wat ze doen is een proces verbaal opmaken en de hele dag op hun gat zitten:|


Ik leef volledig met jullie mee, mij is hetzelfde overkomen mijn zippah was uit mn schuurtje achterin de tuin gepikt.

Dit soort gasten zijn zo kansloos om projectscooters te pikken, ik hoop dat jullie ze echt kunne achterhalen!

Die mensen MOETEN gestraft worden!


Ik hou mn ogen open voor jullie!
 
we hebben al een vermoede wie het zijn geweest, maar bewijzen kan je nog niet.. ik zeg nog ff niks over daders of wat.(weet niet of het mag) het zijn toch geen bekende van het forum..

maar idd er moet nu wel snel actie ondernomen worden anders is het te laat en kan je als je geluk heb onderdelen terug gaan vinden op het internet

en idd het is bekend spul dus je kan er vrij weinig mee

Ik bedoel een compleet Twins tuned zip carter raak je niet somaar ff kwijt vooral niet als het ook nog eens super goedkoop aangeboden word aan iemand, dan ga je toch denken

maar goed hopelijk gaat de politie actie ondernemen, liefst vandaag nog

Idd zo snel mogelijk werk van maken ! Vriend van me z'n aerox hebben ze vorig jaar ook gestolen , hij had ook een vermoeden van wie de dader was en nadat de politie bij de dader op bezoek was geweest hadden ze al enkele onderdelen terug gevonden (zou in onderdelen verkocht worden) .
 
Te triest voor woorden dit. Moet je ook eens na gaan als je er niks meer van zou horen / zien. Daar gaat je hele hobby! En dat zo kort voor het seizoen (niet dat het minder is als het al eerder was gebeurd maar dat maakt het nog wel even wat zuurder)!

Zodra er ook maar een ventieldopje opduikt hoor je het uiteraard ;)
 
we hebben al een vermoede wie het zijn geweest, maar bewijzen kan je nog niet..

Het is zelfs zo dat wanneer jij zelf, als gedupeerde, mensen ervan verdenkt de dief te zijn geweest, dat jij ze zelf als verdachte kan opgeven in het politie raport. De politie kan niets anders doen dan er een onderzoek naar starten. En dan ook dus die verdachten van jou overnemen en verhoren.
 
is lees het nu allemaal pas!
echt erg voor je dennis!
te zielig gewoon, dat mensen dit soort dingen blijven uithalen!
ik hoop voor jullie dat er iets gevonden word.
 
Damn man daarom heb ik me spullen dus ook in de schuur nog weer vast aan de paal liggen met schijfsloten alles erop, als ze het dan proberen hebben ze het er goed lastig mee

echt een verschrikkelijk idee dat je het overkomen zou...
sterkte ermee :henko: en hoop dat je het terug vind...
 
jezus, zulke mensen gelijk afschieten :(

Hoop dat je hem snel terug vind, was/is een erg vet ding.
Maar wel vaag dat de 2 zipjes zijn blijven staan :X
 
Nee zips stonden gewoon in de loods !!

Alleen 1 zip stond op de werktafel en volgens mij de achter helemaal in het hoekje met de andere 3 (gestolen) scooters ervoor..
En het is erg donker daarbinnen als je het licht knopje niet kan vinden ;)
 
jongens dit is echt kloote hoop dat ze snel weer terug komen en ik ben ook veel in lelystad aan het werk dus zal me ogen ook open houden
ik ben wel blij dat onze sprinters naast me broertjes bed staan

groetjes en veel succes arthur
 
Dit is echt BALEN hoor :emo: ik word er niet goed van dat er zoveel word gestolen. Kunnen ze niet gewoon alles mooi laten staan? Ik hoop iig dat je de slider ZO SNEL MOGELIJK terug hebt!
 
Was het zo algemeen bekend dan dat er 3 projectscooters in een loods stonden ?

Zo niet, zou ik maar eens gaan nadenken over de personen wie dat allemaal weten en wie je in hun omgeving niet helemaal vertrouwt
 
Back
Top