DJDelcone
Asylum_DJ
Damn dit is echt zo klote,het is al vaker gebeurd zoals ik op het forum gelezen had zoals bij Jordy,een loos was natuurlijk de perfecte oplossing.
Want voorheen had jordy ze beta alltijd in ze kamer staan...
Maar wat is er percies gebeurd?hoe was de loos beveiligt?
Is het in een woonwijk? of buiten levensgebied?
Hoelaat zal het ongeveer gebeurd zijn? ik neem aan dat ze er niet opweggereden zijn maar gewoon een aanhanger of busje vol geladen hebben.
Het is echt zo klote en vooral erg triest.
Is er niemand bij julie op school waar je bvd de loos welis aan laten zien hebben,ik had ook zo,n klasgenoot het leek allemaal zo vertrouwbaar tot ineens me mebraam gesloten was.
Ik zou het zoeken dicht in de buurd,ze moeten jullie al in de gaten gehad hebben hoelaat jullie daar weg gaan enzo...
Ik hou zeker mij ogen op hier in noord-holland
Zoals Kenny ook al zei het het spul moeilijkaan te bieden aangezien hiet op het forum best een `familie`band is
Want voorheen had jordy ze beta alltijd in ze kamer staan...
Maar wat is er percies gebeurd?hoe was de loos beveiligt?
Is het in een woonwijk? of buiten levensgebied?
Hoelaat zal het ongeveer gebeurd zijn? ik neem aan dat ze er niet opweggereden zijn maar gewoon een aanhanger of busje vol geladen hebben.
Het is echt zo klote en vooral erg triest.
Is er niemand bij julie op school waar je bvd de loos welis aan laten zien hebben,ik had ook zo,n klasgenoot het leek allemaal zo vertrouwbaar tot ineens me mebraam gesloten was.
Ik zou het zoeken dicht in de buurd,ze moeten jullie al in de gaten gehad hebben hoelaat jullie daar weg gaan enzo...
Ik hou zeker mij ogen op hier in noord-holland
Zoals Kenny ook al zei het het spul moeilijkaan te bieden aangezien hiet op het forum best een `familie`band is