Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

:X Zo, das echt kut!

Ik weet hoe je je voelt, heb precies hetzelfde meegemaakt met me EVO SR.

Succes en hoop dat je snel wat terug vind!
 
Wow nou ik hoop inderdaad dat jullie je spulletjes terug vinden ze horen gewoon met hun pest klauwe van je spullen af te blijven,als ik iets hoor of weet iets of kom iets tegen PM ik je gelijk!

Gr Dominic
 
echt verkk den.. Veel sterkte...
En zijn video beelden dat ze lopend zijn dus ver zulle ze nog niet zijn!

Iig k hou me ogen ook open!!
 
dit is echt kut idd, alleen denk ik dat jullie dat ook zelf een beetje in de hand hebben gewerkt.

ik zie niet alleen jullie maar ook andere hun hele leven hier op het forum zetten. er zijn mensen hier op het forum waarvan ik bijna zoveel weet dat ik op tijdstip kan zeggen wanneer dat iemand zelfs maar naar de plee gaat. ( wel erg extreem maar je begrijpt wel wat ik bedoel )

een dief kan dit ook allemaal zien.

de andere kant is ook dat er niets in de scene kan worden aangeboden, omdat veel mensen het spul kennen. ik hoop dat de dader gevonden wordt, en ik hoop niet dat het een sbo lid is. anders kan ie zijn lidmaatschap goodbye zeggen en zal hij de rest van zijn leven niet meer kan inschrijven. dit geld overigens ook voor oplichters!
 
Last edited:
lekker focking kut dennis!!!

ik zal me ogen openhouden!!

vanuit mijn kant, 100 euro beloning wie de gouden tip kan geven tot het vinden v.d scooter(s) of alleen het adres van de verblijfplaats v.d scooters

bel je zo wel ff dennis...
 
de andere kant is ook dat er niets in de scene kan worden aangeboden, omdat veel mensen het spul kennen. ik hoop dat de dader gevonden wordt, en ik hoop niet dat het een sbo lid is. anders kan ie zijn lidmaatschap goodbye zeggen en zal hij de rest van zijn leven niet meer kan inschrijven. dit geld overigens ook voor oplichters!


Dit vind ik een extreem goede regel !
 
Ik kwam zo ook een keer in mijn schuurtje, met verbazende ogen te kijken waar mijn spulletjes gebleven waren, dan moet je andere mensen vertellen dat hun spullen gejat zijn bij jou. Gelukkig alles bij ons weer terug gevonden.

TE rampzalig, geen inboedelverzekering?

Ik hoop het beste voor je....
 
Dit is niet de eerste keer dat er iets bij jullie weggehaald wordt toch? :X Niet te geloven iig.

Had je wel een alarminstallatie op de loods? Zoniet, erg stom... Zo heel duur is het nieteens en dat was het eerste dat ik zou kopen als ik even logisch na zou denken. Er staat voor duizenden euro's aan makkelijk te stelen spul, vooral wanneer het wielen heeft. Een degelijk alarm kost je zo'n 300 euro, kleine investering om gezeur zoals dit te voorkomen.

Ik zou iig niet fijn slapen, wetende dat er zoveel geld onbewaakt achterblijft.

Doet trouwens niets af van het feit dat het verschrikkelijk a-sociaal is om met je poten aan andermans spul te zitten. Het feit is en blijft ook dat er van dit soort mensen rond lopen..... :|
 
Yoo dennis..

Gast ik schrok me gwn kanker kapot toen k dit las net..
fokking niet normaal vriend dat je scooty is genakt.. ook egt kkfokt op van die kapoet mooie beta k zweer ik geilde dood op die beta.. k heb er ook 1 togg en doet me egt pijn dit te lezen..

zulk soort mensen mogen van mij dood :W

njjhaa hoor nog wel van je.. khoop voor je dat alles wordt terug gevonde anbders kan je misgien geeneens meedoen aan sbo dit seizoen of wel??

dan moete we van mijn beta nu maar alvast sprinter maken in plaats van half jaartje wachten :D :p

eh mzzl kerel spreek je8)
 
Neeeeee me schatje!:( dit is idd een groot nadeel van zo'n loods, al het dure spul staat op 1 plek

Hoop dat ze em terug vinden gek!
 
Dit is niet de eerste keer dat er iets bij jullie weggehaald wordt toch? :X Niet te geloven iig.

Had je wel een alarminstallatie op de loods? Zoniet, erg stom... Zo heel duur is het nieteens en dat was het eerste dat ik zou kopen als ik even logisch na zou denken. Er staat voor duizenden euro's aan makkelijk te stelen spul, vooral wanneer het wielen heeft. Een degelijk alarm kost je zo'n 300 euro, kleine investering om gezeur zoals dit te voorkomen.

Ik zou iig niet fijn slapen, wetende dat er zoveel geld onbewaakt achterblijft.

Doet trouwens niets af van het feit dat het verschrikkelijk a-sociaal is om met je poten aan andermans spul te zitten. Het feit is en blijft ook dat er van dit soort mensen rond lopen..... :|

We waren net bezig met het uitzoeken van een alarmsysteem, ricardo was zelfs al zover dat ie er bijna 1 had aangeschaft die bij inbraak meteen 5 nummers belde of zoiets, dat komt nu dus te laat...

@Kenny:

Het is idd dat wij veel posten hier op het forum...de laatste deed ik dat zelf echter niet meer zo,,maar het is zeker een puntje...echter stonden mij scooter en de Zip Sp er pas sinds zondag...dus iemand moest het weten,,,kan gewoon geen toeval zijn...

@Bojt:

De Beta van Jordy is idd in het begin van zijn scootercarriere, laten we zeggen 1 dag nadat hij hem had gekocht, uit zijn schuur gestolen...en de Aerox van Martijn Holman is ook anderhalf jaar geleden uit zijn schuur gestolen...weet daar verder de details niet van...

@Berre:

We spreken elkaar vent!

@ de Rest:

Bedankt allemaal voor het opletten, me telefoon staat roodgloeiend en krijg van iedereen sympatieke sms'jes,,vind ik heel fijn,,en dat is het mooie van dit forum!:)Thnx!
 
Sowieso wordt er in jullie buurt veel meer gestolen naar mijn gevoel. Maar Dennis, Ricardo en Stephan dit is gewoon mega klote, ik schrok wel even een paar keer toen Ricardo me vanochtend belde.

Mijn mening is dat je snel actie moet ondernemen. Aangifte doen, mensen rondvragen, dingen ophangen, op het forum zetten, etc. Wellicht vinden we het dan wel terug, ik houd voor jullie ook alle internet handelsplaatsen in de gaten.

Ik vul de beloning voor de gouden tip met 100 euro aan op Berre.

Hopelijk komt het allemaal goed, anders knal je maar op mijn machine..
 
Yoo dennis..

Gast ik schrok me gwn kanker kapot toen k dit las net..
fokking niet normaal vriend dat je scooty is genakt.. ook egt kkfokt op van die kapoet mooie beta k zweer ik geilde dood op die beta..

Omg :X

Overigens wel diep triest om iemand zijn project waar zoveel tijd in zit zomaar te stelen, ik hoop dat hij weer terrecht komt.
 
Erg jammer jongens...

Snap alleen niet waarom ze de 2Fast zipjes hebben laten staat. Aangezien die het meeste waard zijn denk ik?
 
We waren net bezig met het uitzoeken van een alarmsysteem, ricardo was zelfs al zover dat ie er bijna 1 had aangeschaft die bij inbraak meteen 5 nummers belde of zoiets, dat komt nu dus te laat...

Zoiets bedoel ik inderdaad ja... Erg jammer dat het te laat is. ;(
 
Ik las het net op het forum...echt klote..

Hou mn ogen hier open en als ik iets tegenkom laat ik het weten...

Het gaat maar door, steeds vaker...drama gewoon
 
echt tekut wat er is gebeurt! ik hoop echt dat je ze zsm weer in de loods heb staan en zo\'n alarm instalatie zeker aanschaffen!, bij ons in de loods zijn er ook al sporen van inbraak geweest alleen konden ze (gelukkig) de deur niet open krijgen...

wss vind je ze wel weer(ik hoop het voor je!) want iedereen weet hoe de beta en jou slider er uit zien!
 
Back
Top