Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Joh Dushi }) .


Was een vette dag gister @ Zoetemeer.Wat voor tijd had je nou prcies neer gezet gister ?

greets Servi

Al zet je me onder stroom, geen idee...had wel een 8,1 gereden zei iemand, maar of ik ook sneller heb gereden geen idee, zowieso moeten we even een sprintje doen de eerst volgende meeting:*

@ Nelis: Komt goed, hopelijk kan je volgende keer lekkere startjes maken en loopt je beestje beter;)
 
Tof ding hoor je slider, vandaar ook dat ik die pics gemaakt had ;) :p

Wel jammer dat jullie al zo snel weg waren, wilde je nou eigenlijk wel ff meeten :p
 
whahaah dennis volgende meeting Sittard ben ik hopelijk weer present

ga je dan weer met je moeders auto???

naja ik zie wel of k met je meerijd of dat ik eigen vervoer regel

mzl stephan

PS: hopelijk blijft je ma's auto volgende keer wel heel:) duur grapje anders steeds
 
Na een hele lange tijd, dan maar weer even een kleine, maar wel heel aangename update..

Inne Meijs had op SBO Sprint Eindhoven foto's gemaakt van mijn Slider en die van Kees (Speeszkeesz) en deze foto's zijn in de Streettuner gekomen!:W

Inmiddels een Magazine weten te bemachtigen:p en even een foto ervan gemaakt. (klikbaar!)

[IR]http://mostwantedsprinters.nl/Dennis/Streettuner/Afbeelding%20001.jpg[/IR]

Minpuntje vind ik dat me naam nergens terug te vinden is in de tekst....

In ieder geval wil ik Inne Meijs heel erg bedanken voor het mogelijk maken van deze supergave plek in de Streettuner! :D:D

Fijne dagen en een Knallend 2008 Allemaal!;)

Dennis
 
owh jij had die area 51 eerst..
was mee naar meppel met jordy enzow..
vond ik wat minder..

maar deze slider is gruuwlijk..

nog verdere plannen voor 2008??

nja spreekje nogwel...;):D
 
lkr denna
zal je slider van het weekend en in me vakantie eens onder handen nemen:D

staat er in ieder geval strak in zo op dat blad :D
maar dat wist je ..
 
owh jij had die area 51 eerst..
was mee naar meppel met jordy enzow..
vond ik wat minder..

maar deze slider is gruuwlijk..

nog verdere plannen voor 2008??

nja spreekje nogwel...;):D

True! weet niet precies wie jij bent, heb zoveel mensen gezien die dag:p

@stefan

Jaa, vind het ook goed tof! Zaterdag lekker naar mahco:D
 
Mooie slider :) en vond je Area toch wel vetter :D maarja smaak verschilt.. Ik ben ook een fan van Area's :~

Voor de rest nette scooter :)
 
Mooie slider :) en vond je Area toch wel vetter :D maarja smaak verschilt.. Ik ben ook een fan van Area's :~

Voor de rest nette scooter :)

Ik vind de Area nog steeds heel mooi, als ik met de Demosprint Heerle niet zo veel gezeur had gehad met blokspeling, dan had ik waarschijnlijk nog wel erop rond gereden.. :)
 
Denna ziet er goed uit hoor :~

Op eindhoven snap ik al niet waarom de 2 sliders bij elkaar stonden maar nu wel :W echt toppie

Beauty's on the top :+
 
Minpuntje vind ik dat me naam nergens terug te vinden is in de tekst....

De reden dat het ding er waarschijnlijk in staat is omdat het optisch een vet ding is. Hier krijg je dan van mij ook absoluut geen kudo's voor, want je hebt er optisch geen reet aan tijd in gestoken.

Maybe dat je naam er daarom niet bij staat ?
 
Back
Top