Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

De reden dat het ding er waarschijnlijk in staat is omdat het optisch een vet ding is. Hier krijg je dan van mij ook absoluut geen kudo's voor, want je hebt er optisch geen reet aan tijd in gestoken.

Maybe dat je naam er daarom niet bij staat ?

Kudo's zijn mij ook een beetje te Br33z4h:P maar goed, je heb wel een mogelijk punt..

@ Berre:

We gaan zeker ff snel decadent doen in de PC :D:P:* Alleen het weer zit niet mee..
 
Ik en Stefan gaan voor Dennis aan de slag met de Slider.

Dennis heeft op dit moment wat dingen met zichzelf en thuis.
Dus hebben wij aangeboden het één en ander te doen.

Denna, die reportage is super vet.
Spreek je binnenkort wel weer.

Oi
 
Heey Allemaal,

Even een wat minder fijne update

Van het weekend een gezellig weekend gehad bij XSH, had hem nog niet perfect afgesteld, maar ging weg met 22,0 PK SAE...

..echter nu het echte slechte nieuws...ik werd vanmorgen gebeld door Stefan..

Me Slider is vannacht Gestolen uit de Loods in Lelystad!!! :O:(:(:(

Ook hebben de dieven de Evo Beta Ark van Ricardo en de Zip Sp van me neefje Stephan(SBO #5) Gestolen,,,De NX Zips zijn wel blijven staan...

ik baal echt...en hoop dat ik hem terug vind, er is in ieder een hoge beloning voor over!!

Iedereen weet verder wel hoe de scooter eruit zag, enkelt zaten niet alle kappen erop, alleen de treeplank, BCD Voorspatbord en Kiesler achterspatbord..

Iemand die Tips heeft, PM mij of Mail mij of 1 van de jongens van MWS...
 
Geen woorden voor waarom is het g********me zo moeilijk om spullen van een ander waar veel tijd, geld, energie (bloed, zweet en tranen) in zitten gewoon met rust te laten! Kan hier zo kwaad om worden:@

Maarja in ieder geval erg vervelend en ik hou m'n ogen en oren wijdt open hier in de regio Eindhoven, hopelijk worden ze terug gevond want het waren allen erg gave scooters...

Sterkte!
 
Damn, dat is écht klote !!! Ik ben morgen in Lelystad, zal wel een beetje rondkijken. Succes ermee verder. Stelletje honden!
 
Back
Top