Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Ja mooie scooter hoor ik vind dit alleen niet echt een project kant en klare scooter...

Zelfde verhaal met speedboer vind ik dan ditte...
 
Thnx voor de reacties!:)

Speedboer is wel iets anders...maar kritiek mag altijd, ik zeg alleen; wacht maar af, ik heb nog genoeg plannen!:p
 
vet ding, maar eignelijk nog geen project het ding is al af maargoed :D

komt er geen pssshttt onder? :cheer:
optisch ga je verder niets veranderen neem ik aan?
 
Ja mooie scooter hoor ik vind dit alleen niet echt een project kant en klare scooter...

Zelfde verhaal met speedboer vind ik dan ditte...

Bij mij is het wel ff een ander verhaal sjonny,
ik heb nu compleete nieuwe kappen set gekocht, (elke kap)
alles word opnieuw gespoten, hele zip + velgen + alle overige zooi.
motorische issie al aangepast + stuurgedeelte is al helemaal anders
dusja kweet niet wat jij kant en klaar vind?

maare dennis , laat ze lekker zwetse, je hebt teminste een mooie scooter voor een mooie prijs. daar gaat het toch om, boeie dat hij nu op SBO is met jouw, anders was hij er wel met titus :).
spreek je binnenkort wel weer :)
 
Bij mij is het wel ff een ander verhaal sjonny,
ik heb nu compleete nieuwe kappen set gekocht, (elke kap)
alles word opnieuw gespoten, hele zip + velgen + alle overige zooi.
motorische issie al aangepast + stuurgedeelte is al helemaal anders
dusja kweet niet wat jij kant en klaar vind?

maare dennis , laat ze lekker zwetse, je hebt teminste een mooie scooter voor een mooie prijs. daar gaat het toch om, boeie dat hij nu op SBO is met jouw, anders was hij er wel met titus :).
spreek je binnenkort wel weer :)

Is goed Maik, maar ik zeg er ook niks van, kritiek geven mag, het is idd een scooter waar al wat aan is gedaan, maar wie zegt dat ie ''af'' is? Volgens mij, en misschien moet iemand me verbeteren, is een projectscooter nooit af te noemen, elke keer als je denkt, nu is het goed, dan gaat er iets stuk of fout en ben je weer bezig...

Ik heb hem niet voor niks online gezet hier, het ding is de projectpage wel waard, zoals ik al heb gezegd, heb geduld, er zijn nog genoeg plannen!:)

@R1der: Ik ben niet aanwezig op Damwoude:( SBO Zoetermeer weer:D
 
ik had het ook niet tegen jouw schatje :* haha
maar tegen die gast die mijn naam even zo nodig boven moest halen ;)

ik doel er ook gewoon op dat hij niet moet zwetsen :) je hebt het ding pas net, kan nog genoeg veranderen
 
eeeehhh dennis :D toff je ff gemeet te hebben :)

ding kan hier en daar nog wel wat opknap werk gebruiken :D zag er verder as usual erg entjes uit :D jammer dat er van de sliders geen foto's zijn geknalt :( volgende SBO met vast beter weer maar ff denks :D


gr kees
 
Yo denna,

Was echt verbaast dat je er gisteren was, ik dacht dat je moest leren :*.
Jammer dat je ook niet zoveel hebt gereden volgende keer beter ;).
 
Netjes man, ik zag je staan bij de testbank (ik stond voorje zwarte phantom)

Dat ding is echt ienie mienie als jij derop zit :D,

Ik weet idd wel dan wie je bent, jij had die f12 die nogal lekte op de bank of niet? Beetje mooie score nog gezet dan;)?

@Jordy: Het was meer als een verrassing, omdat ik het jammer vond dat er geen Meinerzhagen voor me inzat...hoe dan ook maakte het RAM festival dat enigszins weer goed, en ja, heb idd 1 sprint gedaan, de 2de keer wilde ik tegen Nelis, maar toen werd de baan gesloten..

Nog een foto:

p5280014em7.jpg
 
heb hem eigenlijk helemaal niet zien knallen:O
komt vast goed op meppel de 30ste.
heb ik nog ff om te testen:p
spreek je weer peele
tabee
 
Last edited:
Back
Top