he bart, ff vraagje.... tijdje terug had je een fotolijst (puzzel) laten zien, waar heb je die gekocht?
wil ook zo 1
Ben benieuwd wat de reacties hier zullen zijn, maar ben er tot zover zeer tevreden over :W
Het is wel een vies verrot kut werk. Snap ook niet dat mensen het jaren kunnen doen.
We mogen nog minstens 100 posts :+
Wat ligt er brak bij dan? De cirkel zelf ligt er alleen als voorbeeld bij nog hé, alleen het achterste stuk ligt goed.
Daarnaast ben ik ook geen professioneel stratenmaker. Sinds gister heb ik nog nooit een steen de grond in geslagen.
Zal wel zien hoe het eruit komt te zien
Omdat ik die knaken niet heb, en het best een groot stuk is wat bestraat moet worden. Carport is ook al 3x zo duur geworden als dat ik eerst in planning had.
En wacht nu maar tot het klaar is. Kuilen zullen er echt niet in komen omdat het nu al zo hard aangeslagen is
Omdat ik die knaken niet heb, en het best een groot stuk is wat bestraat moet worden. Carport is ook al 3x zo duur geworden als dat ik eerst in planning had.
En wacht nu maar tot het klaar is. Kuilen zullen er echt niet in komen omdat het nu al zo hard aangeslagen is
Michel, met alle respect voor je moeite hoor, maar laat dit gewoon doen door een stratenmaker, dit wordt helemaal niks, waar zijn bijvoorbeeld je hoogte stenen? Weet niet waar je woont, maar ik kan wel een mooi forumprijsje maken.
Kleine tip, trek eerst die hele hoek leeg, zodat je alleen zand over houdt.
Je gaat definitief emigreren dus?