This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Ben benieuwd wat de reacties hier zullen zijn, maar ben er tot zover zeer tevreden over :W

Het is wel een vies verrot kut werk. Snap ook niet dat mensen het jaren kunnen doen .

De rest ligt er ook nog niet netjes in offc

Gaat wel een shitload of zand in zitten, zit nu 4 kuub in en heb nog een halve staan. Heb er denk nog wel 2/3 nodig :X.

Last edited:
Wel leuk idee dat VW logo Michel, alleen het tegelwerk ziet er vanaf de foto echt niet uit hoor.

Wat ligt er brak bij dan? De cirkel zelf ligt er alleen als voorbeeld bij nog hé, alleen het achterste stuk ligt goed.

Daarnaast ben ik ook geen professioneel stratenmaker . Sinds gister heb ik nog nooit een steen de grond in geslagen.

Zal wel zien hoe het eruit komt te zien

We mogen nog minstens 100 posts :+

8P WTF.

Verkeerd gekeken dan denkz

Last edited:
momenteel nog in aanbouw maar huis van de buren ziet er zo uit! ( alleen ik heb nog een zwembad in de tuin )

oplever datum november!

Achterste kan k niet goed zien, maar dat teken ziet er idd niet uit .. Wrm niet wat extra knaken gespendeerd, en netjes laten straten? Scheelt je zelf ook (kut)werk Best kans dat het er over een half jaar helemaal schots en scheef met kuilen ligt..

Omdat ik die knaken niet heb, en het best een groot stuk is wat bestraat moet worden . Carport is ook al 3x zo duur geworden als dat ik eerst in planning had.

En wacht nu maar tot het klaar is. Kuilen zullen er echt niet in komen omdat het nu al zo hard aangeslagen is

Haha oke.. Naja, en anders kan je t later altijd nog n x laten doen Maja we wachten t resultaat af 8) Idee is wel leuk iig

Michel, met alle respect voor je moeite hoor, maar laat dit gewoon doen door een stratenmaker, dit wordt helemaal niks, waar zijn bijvoorbeeld je hoogte stenen? Weet niet waar je woont, maar ik kan wel een mooi forumprijsje maken.
Kleine tip, trek eerst die hele hoek leeg, zodat je alleen zand over houdt.

Volgens mij ergens in Hoogeveen, dus in de buurt :!

is het ook, ben er bijna 100% zeker van dat het of op aruba of curacao is.... nichtje van me heeft ook net huisje gekocht, en zag er bijna hetzelfde uit... was alleen wel op aruba