This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Waarom doe je dan ook de hele dag over een paar van die dingen? Die punten ram je toch zo de grond in?

Wij hebben ze in een pvc buis gedaan en beton erin gegooid jwz

En die dingen moeten wel waterpas en recht in een lijn staan hé. Gat spitten, niet diep genoeg...nog meer spitten, tegel past er niet in (om eventuele verzakking tegen te gaan ) dus nog meer spitten etc etc

Mag dan een carport zijn maar ding staat straks als een huis .

Morgen gat vol spitten met vulzand en aandrillen en dan eindelijk straten :W

Beter in 1x muurvast zetten idd, als het na een paar maanden gaat verzakken heb je toch een probleem

Gisteren btw de dakkapel besteld, dan vind ik het wel weer genoeg

Ook UPC aangesloten dus ik kan over, digitale tv+radio doet het :+

ik heb ALTIJD haast.
heb ook een 2e wekker op de gang dat geeft mooie gezichten van mensen die binnenkomen :W

Dat had ik eerder ook, een wekker aan de andere kant van de kamer. Maar ik ging met me duffe kop toch altijd wel weer me nest in :+

Hehe das echt 300m van mn vriendin vandaan..aan die kant van de vleutense weg is wel oke. Andere kant is t wel erg multiculti :X

Ja... Ik heb toen gekeken voor een benedenwoning in de JP Coenstraat, en een bovenwoning (maisonette) aan de Padangstraat, maar ik vond die straten / buurt en mensen op straat niet echt wat. Veel tokkies en multiculti's...