This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #9

Ik ben klaar over 13 dagen hoop ik . Zal asap es wat fotos posten, wordt wel fraai.

Mijn lamellen zijn gister opgehangen.
Ik vind het erg mooi geworden.

Er zit alleen nog een spleet in het midden, een beetje slordig, maar dat word opgelost door de winkel (2mm bredere lamellen in het midden).

Fototje

[ir]http://94.100.114.104/991150001-991200000/991190501-991190600/991190562_6_S91O.jpeg[/ir]

De 24e komt mn bankstel, het weekend van de 26e erin denk ik!

Kan je niet je rails beiden 1mm laten opschuiven naar het midden? Dan ben je sneller klaar en blijft alles symetrisch!

Kan je niet je rails beiden 1mm laten opschuiven naar het midden? Dan ben je sneller klaar en blijft alles symetrisch!

De rails zitten tegen elkaar aan.
Ik vind het erg vreemd, maargoed.
Als ze de binnenste lamellen 2mm breder maken, zie je dat toch niet...

Dingen zijn net nieuw, de winkel biedt aan het op te lossen met 2mm bredere lamellen en jij vindt het dan makkelijker om de frees erin te zetten

Mwah weet niet hoor.

Heel persoonlijk denk ik, ik zou me er bijv. kapot aan kunnen ergeren als ik het zou weten. Het is gewoon niet zoals het hoort.

Ga je echt niet zien hoor... Ik het begin denk je elk dingetje te zien, maar na een tijdje wordt het gewoon jouw huis...

Vind t vet staan :W

Thanks!

Wil het tv meubel en salontafel nog hoogglans wit, net als de keuken en de eethoek.
En een mooi kleed onder de tafel.

Komt allemaal wel, heb ff geen zin meer om er geld in te pompen, nu eerst ff van de zomer genieten