Is naar mijn mening ook helemaal niet belangrijk wat je kan lenen, je moet kijken naar hoe zich dat per maand vertaald. Denk dat die vergelijking veel belangrijker is.
Plus dat je ook niet je maximale hypotheek last wil hebben. Althans, dat lijkt me het verstandigste....
Oogst is nog niet optimaal ziet ik.
Ligt er natuurlijk aan.. Als jij om wat voor een reden dan ook meer geld binnen krijgt dan dat je bij de bank 'kunt' aantonen.. Staan hier ook genoeg verhalen van mensen waarbij iemand een eigen zaak heeft en daarom nog niets kan aanvragen..
Is naar mijn mening ook helemaal niet belangrijk wat je kan lenen, je moet kijken naar hoe zich dat per maand vertaald. Denk dat die vergelijking veel belangrijker is.
Grotendeels heb je gelijk, echter blijft het wel "gevaarlijk" om dat als alleenstaand persoon te doen. Met 2 personen kan je nog het e.e.a. opvangen voor een tijdje.
Tegenwoordig moet je wel maxen als je alleen een huis wil kopen.
Die 10% zal idd 50e per maand zijn ofzo, dat valt reuze mee qua extra maandlasten.
Ohja, gister die bezichtiging gehad. Het is een kanshebber. Dus overleggen met mn pa en eens zien of we samen nog eens kunnen kijken. Er moet nog wel het eea aan gebeuren. Een likje verf, de keuken is wat oud en ik zou dan dubbelglas willen zetten. Verder een erg leuke woning in een leuke wijk...