This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
True, daarom wil ik hier ook niet weg. Plus dat mn vriendin een eigen schoonheidssalon heeft incl. klantenbestand dus ook niet zomaar weg kan.

Zou voor werk net in Brabant kunnen wonen wat weer goedkoper is, maar dat gaat hem dus niet worden.

Ga er maar vanuit dat het uiteindelijk in verhouding hetzelfde blijft. En in de centra van grote brabantse steden zijn de prijzen even hoog als in de centra in de randstad, alleen het buitengebied is een stuk goedkoper.

Harjo, hij bedoelt dat je alleen bijna niet dat bedrag op kan hoesten. Ik weet niet eens of ik het wel alleen kan betalen en ik verdien echt niet slecht. Tegenwoordig is het echt een hel om alleen een redelijk huis te kunnen kopen in dit deel van Nederland.

Ok zo.

Ik schrik inderdaad ook een beetje van de prijzen daar.
Je moet bijna kapitalist zijn om bij jullie een beetje een woning te kopen.

Ik kan met goed salaris en goede baan maximaal 160.000 hypotheek krijgen en daar heb je in mijn woonplaats precies NIKS voor (Zeewolde). Het begint hier zo'n beetje bij 180.000 KK.

Dat huis is wel mooi, van buiten.
De keuken vind ik ook wel mooi.

Maar de rest damn, wat voor mensen wonen daar
En ja ach, van prijs schrik ik niet eens.

Ben benieuwd morgen, naar dat gesprek. Eens kijken wat ik mag lenen in m'n eentje

Plafond eruit slopen, andere vloer erin en de muren een kleurtje geven zal al wonderen doen...

Ik zie er zeker potentie in iig.

Precies. Als je allebei met 2500 bruto in de maand thuis komt, dan kan je wel wat voor elkaar krijgen. In je eentje kom je op een bedrag van 140k dat je ongeveer kan lenen. Ik ga daarvoor geeneens moeite doen om te kijken naar huizen, want dan ben je snel klaar.

Dat zeker ja, ik hoop alleen zelf wel richting de 170-180 te gaan.
Gewoon maar ff gesprek afwachten

Plafond eruit slopen, andere vloer erin en de muren een kleurtje geven zal al wonderen doen...

Ik zie er zeker potentie in iig.

Begrijp me niet verkeerd, vind het een mooi huis hoor!
Er zijn bijna geen huizen waar je zo in kan qua smaak, wat dat betreft zou ik daar al geluk hebben met de keuken die ik er op de foto zo, best mooi uit vind zien.

Status
Not open for further replies.