This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Ik heb geen balkon, terras, of tuin.
Don't care zit nu ook nooit in de tuin. Buiten zitten doe ik wel op een terrasje of op het strand

Ik heb een balkon, maar zit daar nooit... Alleen met feesten is het handig voor diegene die willen roken.

Balkon vind ik wel erg chill hoor, in de winter prima bieropslag, smerige dingen kan je buiten zetten, kleding/dekens luchten etc. Net nog uurtje in de zon gelegen op 'n fatboy.

Balkon vind ik wel erg chill hoor, in de winter prima bieropslag, smerige dingen kan je buiten zetten, kleding/dekens luchten etc. Net nog uurtje in de zon gelegen op 'n fatboy.

+1

Je moet het gewoon een beetje inrichten zodat het chill is.. relaxte stoeltjes en een tafels..

Hehe, ja als opslagplaats is het prima ja. Mijn Hertog Jan's staan ook lekker buiten

Ik vond het ook wel een belangrijk punt bij het zoeken naar een appartement. En dan ook wel 1 waar je normaal met een aantal mensen op kan zitten, niet zo'n luchtplaatsje
Net ook lekker ff in de zon gezeten nog.

Ach, tuin heb je imo meer aan. De mogelijkheden zijn gewoon groter
Sowieso wil ik een onderhoudsvrije tuin, dus een vlonder van plastic, ziet er gewoon super mooi uit. Maar eerst een laag beton storten, ik wil geen onkruid zien Dan een stuk gras met een hoge vijver in t midden

Nu nog niet, maar in de toekomst wel
Aangezien ik zelf wel een paar mooie Koi's zou willen hebben is een lage vijver niet echt slim

Tekening van onze nieuwe keuken, wordt 3 mei geplaatst

Fraaiste 3d tekening die ik tot nu toe heb gezien, hij klopt tot in de details.

i-kook Oud Beijerland. Bevalt tot nu toe meer dan prima. Morgen komen ze leidingwerk monteren + elektriciteit aanpassen.

Relaxt, dat zat bij mij gelukkig ook in de plaatsingskosten.
Vanavond of donderdagavond even alles goed opmeten in het huis, dan terug naar de zaak om de kastjes door te nemen (deuren of lades) en dan bestellen
Heb ook maar besloten om ook een Bauknecht koelkast te nemen ipv Whirlpool, dan is tenminste alles hetzelfde

Zou je t niet laten inmeten? Dan zijn zij verantwoordelijk als er iets fout is...Zou ik altijd doen hoor..

Status
Not open for further replies.