This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
De hoeveelheid aanwezige hoofddoekjes kan onzin zijn. De rest is toch gewoon zijn mening?

En bij die hoofddoekjes nuanceer ik door te zeggen dat het mijn gok is. Nogmaals ik ken dat soort flats, die staan overal (utrecht, ede, waddinxveen, etc) en die buurten zijn nou niet de buurten waar ik wat zou willen kopen. Dus als je dan zegt dat je het niet zou kopen omdat het je klein lijkt op de plattegrond of omdat de keuken op een bepaalde manier geplaatst is, zijn er denk ik belangrijkere criteria.

De hoeveelheid aanwezige hoofddoekjes kan onzin zijn. De rest is toch gewoon zijn mening?

Als hij de buurt kent wel ja, en dat lijkt me sterk. Ik woon al 22 jaar in Waddinxveen en weet precies hoe de buurt is. Er wonen wel is allochtonen, maar niet het type Waar ik me aan erger ofzo. Het zijn per slot van rekening wel koopwoningen, dus werken zullen ze toch moeten doen. Ik ben sowieso niet dat type vooroordeel, dus ga het om die reden absoluut niet laten om daar iets te kopen.

Sjoerd zegt trouwens bij voorbaat al zwart wanneer ik wit zeg, dus van zijn mening trek ik me sowieso al vrij weinig aan.

Haha in deze discussie laat ik me niet leiden door jouw clubvoorkeur, als dat zo zou zijn geweest had ik het een hele mooie buurt gevonden

Net alsof ik hier voetbal bij betrek. Typisch dat je alleen op dat deel van mn verhaal in gaat trouwens.

Kom eerst is hier in Waddinxveen in die buurt kijken, en vergelijk het daarna pas met de ghetto waar jij kennelijk atm zit. Jij hebt altijd zo snel je mening ergens over klaar, dat is waar het me om gaat.

Last edited:
Leuk type appartement Lars, prima om te starten! En idd, een huis met een garage (of loods) dat komt nog wel

Pais en vree heren, het is bijna pasen.

maar het is vandaag Goede Vrijdag en dat is niet echt de vrolijkste dag v/h Paasfestijn (ik ga er vanuit dat jij weet wat er vandaag wordt herdacht)

Ontopic;

Lars, tof appartementje! Wou dat ze in Amsterdam voor dat soort oppervlaktes deze prijzen konden hanteren :/

Amsterdam > BOL is ook geen pretje elke dag denk Martin?

M'n vriendin woont in Amsterdam en ik ben sneller vanuit Amsterdam in BOL (60km, 40min) dan vanuit Hoogkarspel (36km, 50min). Al die regionale wegen slibben volledig dicht door het verkeer wat er tegenwoordig overheen gaat.. Afstand is wel verder maar ik ben vanaf haar huis in 3min op de ring en vanaf daar pleur ik m'n cruise control op 120km/h en die hoef ik er pas vanaf te halen bij HHW, rijdt juist heerlijk

Hmz, ik zat gister eigen huis & tuin te checken :+
daar maakten ze een 'miami kelder' die is echt te bruut geworden... niet normaal.

Maargoed, daar plakten ze witte stickers op een pooltafel, zodat die hoogglas wit werd.
Weet iemand misschien waar je dat kan kopen? Soort lamineer stickers zijn het ofzo?

Last edited:
Gefeliciteerd!

Ik heb me met mijn broer ingeschreven voor een huis in Maarssen. Ben wel toe aan wat groters. En mn broer wil naar Utrecht dus zijn we samen maar gaan kijken. In je eentje wat ruims & betaalbaars vinden in Utrecht is echt onmogelijk...

Status
Not open for further replies.