Wij hebben ook Bauknecht-apparatuur, ben tot nu toe erg tevreden (combi-magnetron, oven, vaatwasser, afzuigkap)...
Wat betreft de hypotheekrente-aftrek; zou wel een vet probleem worden voor HEEL veel mensen... Ik zou m'n huis niet uithoeven als ze het in 1x afschaffen, maar we lopen wel € 400,= per maand mis, en da's veel geld...
Ik zou dan het sponsorplan van de scooters enigzins moeten aanpassen inderdaad loop dan 300+ mis. Ondanks ik het wel zou overleven.
Denk overigens dat de kans van iemand met 30k aan inkomen een huis van 5 ton in zijn bezit heeft klein is. Met 30K kan je maximaal 150.000 lenen, dus dan moet je 350.000 bijverdient hebben aan huizen in/verkoop, onmogelijk. Uiteraard wel als diegene nog een dikke erfenis e.d. gekregen heeft.
Verder vind ik ook dat de hypotheekrenteaftrek als er iets mee gedaan word in percentage zou moeten zijn, dat is het eerlijkste tenslotte.
echter de rest v/d huizen ook.. dus je moet ook weer duurder terugkopen, je hebt er dus geen fuck aan.
hij bedoelt met 30k een huis kopen van 120k, die na 5 jaar verkopen voor 170k. die 170k weer investeren in een huis van 170k, die na 5 jaar weer verkopen voor 230k. en zo verder.
in een ideale wereld zou dat misschien kunnen, hier niet. mgoed.
Denk overigens dat de kans van iemand met 30k aan inkomen een huis van 5 ton in zijn bezit heeft klein is. Met 30K kan je maximaal 150.000 lenen, dus dan moet je 350.000 bijverdient hebben aan huizen in/verkoop, onmogelijk. Uiteraard wel als diegene nog een dikke erfenis e.d. gekregen heeft.
Nee hoor. Ik ken mensen die in 1987 een huis hebben laten bouwen voor 275.000 gulden (125.000 euro). Grondprijs was toen 90 gulden per m2. 800m2 gekocht en daar een huis op laten bouwen. Grondwaarde daar is nu ongeveer 600 euro per m2. Huis + grond zal nu ongeveer 700.000 euro waard zijn.
Eh? Hoe weet jij wat de grond/huizen prijzen over 20 jaar zijn? Met flink wat inflatie zijn de prijzen van toen en nu best wel te vergelijken.Ja dat is dus mijn punt, dat is de generatie van je ouders ws. Toen kon dat nog.