Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Geboden op huisje, maar afgewezen :+ . Volgende week nog iets hoger bod en anders stikt ie er maar lekker in :+

Ja, ooit he ;) Ben nu immers nog duaal student en koop het alleen, hehe. Je moet ergens beginnen!

Garagebox die ik huur ligt overigens op loopafstand van dit appartement ;)

Werken, eten, sporten, klussen, slapen.....

tering, ben kapot.... veel werk :D
nog veeeeeeeeeeeeel te doen.

Maar komt helemaal goed :W

Had jij nou al foto's gepost?

Moet dinsdag avond pas weer werken, dus mooi 5 dagen klussen :W. Slaapkamer en de trap muren sausen en nog even naar de Ikea denkz.

Hier nog een plattegrondje van het huis wat ik ga bezichtigen:

928_groot.jpg

Lars er staan/stonden er daar best veel te koop de laatste maanden. Het enige waar ik mee zou zitten is het parkeren daar, of kan dat ook aan de achterkant van het gebouw?

Keuken is opzich best praktisch geplaatst hoor. Zie de pics van de eerder geplaatste ink van Funda.

Ziet er goed uit Lars! Samenwonen met Marielle?

Die zal er onfgetwijfeld veel aanwezig zijn. Bekostigen doe ik iig zelf :)

Zorg dan dat ze niet haar OV vergeet :P

Haha, doe ik ;)

Lars er staan/stonden er daar best veel te koop de laatste maanden. Het enige waar ik mee zou zitten is het parkeren daar, of kan dat ook aan de achterkant van het gebouw?

Klopt allebei ja. Er staan er meerdere te koop, maar ik ga die vraagprijs niet betalen iig. Zit er behoorlijk onder! Aan de achterkant is inderdaad een ruime parkeerplaats.

Wel jammer dat die keuken zo geplaatst is.
Niet erg veel ruimte volgensmij ?

@plattegrond

Ik zou meer afketsen op de buurt en de flat zelf... Zo'n typisch jaren 60/70 flat met veel hoofddoekjes gok ik... Ik herken het want ik huur nu ook zoiets en ben blij als ik naar iets anders kan. Ik zou er niet aan moeten denken hier ~5 jaar aan vast te zitten... ;)

Status
Not open for further replies.
Back