Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Wat is de afstand van de koelkast tot de voordeur? Dan weten we in ieder geval hoeveel bier we minimaal nodig hebben 8P

I'm in :#

William, komt er nog een frontje of je Bauknecht vaatwassert :P ?

Jij ziet ook alles he! Ja die komt er nog, alleen die waren ze weer vergeten te bestellen natuurlijk.
Heb jij toevallig een tip hoe ik die deur wat minder 'zwaar' open kan laten gaan? Je moet hem namelijk best met kracht open trekken en hij wil dan wel weer snel dicht.
Mischien iets met een veer ofzo?

"Zithoek" vind ik wel klaar zo.

ajplpj.jpg
Dat is echt een hoerd-zittende bank... Leen Bakker toch? model Palermo ;)?

Feli Hans, binnenkort forumfeestje? :D

Idd erg netjes voor n huurhuis, als je ziet hoe dat er soms uitziet.

Wij krijgen morgen ook de sleutel spannund! +ralf+

Mn huidige huis staat ook sinds een tijdje te koop:

http://www.gouwestadmakelaardij.nl/index.php?option=com_ezrealty&task=detail&id=151&Itemid=244

JA klein he :P

Voor dat geld koop je niets in de HW, dus als starterswoning moet zoiets toch ideaal zijn?

Ik ga morgen voor 2e gesprek mbt hypotheek. Hoe zit dat alleen nu met afschaffing belastingvoordeel van hypotheek? Zou in eerste calculatie me bijna 300e per maand schelen x|

Ik zie het nog niet doorgaan, mij scheelt het dik 360 euro dacht ik. Slaat nergens op, laat de mensen in huizen van 500.000+ lekker meer betalen, die hebben poen zat.

Voorlopig veranderd er niets, dus als je nu een hypotheek afsluit veranderd er niets voor je.
Ze kunnen dat nooit ineens afschaffen, voorral niet als je het al heb. Eerder voor hoge hypotheken of nieuwe gevallen.

Bijna alles staat op funda. Ik checkte alleen jaap en funda (en evt doorverwijzingen op funda) eigenlijk. En de krant. Maar ik heb eerlijk gezegd niet echt actief gezocht.

@ Lennox: Zou je wel zeggen, daarom is het ook eigenlijk al verkocht.....:)

Ik zie het nog niet doorgaan, mij scheelt het dik 360 euro dacht ik. Slaat nergens op, laat de mensen in huizen van 500.000+ lekker meer betalen, die hebben poen zat.

Ik zeg zet de grens op 350k . Alles daarboven is toch alleen maar waanzinnig groot of luxe.

Voorlopig veranderd er niets, dus als je nu een hypotheek afsluit veranderd er niets voor je.
Ze kunnen dat nooit ineens afschaffen, voorral niet als je het al heb. Eerder voor hoge hypotheken of nieuwe gevallen.

Dan zakt de hele markt in elkaar, want niemand kan dan meer hun (te dure) huizen betalen. Laat die prijzen maar eens zakken, dat slaat ook nergens op dat die zo hoog zijn...

Dat is echt een hoerd-zittende bank... Leen Bakker toch? model Palermo ;)?

Ja, maar de keuze was nogal beperkt ivm een hoek in de trap, kan dus geen grote bank op mn kamer ploffen en ik ga geen kleine dure bank kopen. :P Ik vind hem trouwens ook weer niet zó erg beroerd zitten hoor, voor 100 euro ofzo iets, weet het niet meer precies. ;)

Ik heb ff snel gecheckt, maar er staat hetzelfde op zo te zien.. Klopt dat of is het het verstandigst wel alle sites na te pluizen?
Wat Arne zegt, het meeste (maar lang niet alles!) staat op Funda en Jaap, maar andere huizensites zijn ook nuttig om langs te gaan en hou ook de lokale krant in de gaten (als je die mogelijkheid hebt).

Sommige bedrijven werken alleen met een eigen site, wat volgens mij gewoon het handigst is als je actief zoekt is om een lijstje met namen van makelaars te maken en ook afzonderlijk die websites te checken.

Op miljoenhuizen.nl kun je ook de prijshistorie zien.

Jij ziet ook alles he! Ja die komt er nog, alleen die waren ze weer vergeten te bestellen natuurlijk.
Heb jij toevallig een tip hoe ik die deur wat minder 'zwaar' open kan laten gaan? Je moet hem namelijk best met kracht open trekken en hij wil dan wel weer snel dicht.
Mischien iets met een veer ofzo?

Moet je m uitbouwen, en de zijpanelen eraf halen. Dan zie je de veer wel vastzitten aan een pennetje, die kan je in 3 standen verzetten. Maar vrijwel alle bauknecht vaatwassers gaan zwaar open.

//Als het frontje erop zit, hangt er ook meer gewicht aan de deur. Dan zal die ook wel iets lichter gaan :!

Status
Not open for further replies.
Back