This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Kan jij een beetje cheap aan bauknecht app. komen Maykel??

Kan helaas niks voor je doen, krijg t alleen voor me zelf voor inkoop. En soms zijn de internetprijzen al onder onze inkoopsprijzen.....

Maar neem aub geen bauknecht/whirlpool vaatwasser. Drama apparaten

Thnx. Dacht altijd juist dat Bauknecht goed was.. niet dus
Nja is toch maar een huurwoning, dit was goedkoper als er 1 via hun te nemen, dan moest je elke maand €25 meer gaan betalen.
Laat ik deze lekker zitten als ik wegga.

Wij hebben ook Bauknecht-apparatuur, ben tot nu toe erg tevreden (combi-magnetron, oven, vaatwasser, afzuigkap)...

Wat betreft de hypotheekrente-aftrek; zou wel een vet probleem worden voor HEEL veel mensen... Ik zou m'n huis niet uithoeven als ze het in 1x afschaffen, maar we lopen wel € 400,= per maand mis, en da's veel geld...

idd, maar ik moet er ook bij zeggen dat er ook mensen zijn met een huis die een waarde heeft hoger dan 5 ton die niet poen zat hebben. Zijn mensen die in de loop van hun leven veel vermogen hebben opgebouwd door handige koop en verkoop van huizen. Dus om nu mensen die huizen hebben met een waarde van meer dan 5ton over een kam te scheren lijkt me ook geen goed idee.

Sorry hoor maar vind dat van die rare opmerkingen.

Die mensen hebben of hun nek uitgestoken om een succesvolle onderneming neer te zetten of hebben dag en nacht gewerkt om zich hoog in een onderneming op te werken. En die mensen werken meestal nu nog 50+ uren in de week, en dan laten we ze maar meer betalen...

Hoe hoger je hypotheek, hoe groter je voordeel is. Hoe hoger de hypotheek hoe minder je voordeel zou het moeten zijn!

Dan ga je maar in een huis van 4.5ton wonen ipv 5

Het moet idd in verhouding staan, maar om het helemaal af te kappen boven de 5 ton vind ik een beetje onzin. Staan straks al die huizen leeg

Als je kijkt naar de behoefte van wonen, zou iedereen prima moeten kunnen wonen in een huis van max 400.000 a 350.000 euro. Alles wat je daarboven zit, is dan niet meer aftrekbaar. Denk dat iedereen er op die manier de meeste baat bij heeft.

Het hele fiscale stelsel is gebaseerd op bijdragen naar draagkracht. De hypotheekrente aftrek doet eigenlijk het omgekeerde: hoe meer draagkracht hoe meer voordeel men heeft. In zijn huidige vorm klopt dat gewoon niet.

Last edited:
Als je zo'n huis kan dokken verdien je minimaal 120k per jaar, dok maar wat extra hoor

Volgens mij snap jij niet helemaal hoe het werkt bij sommige mensen. Die zijn op dezelfde manier begonnen als bijvoorbeeld jullie. En kunnen hun huis door de huidige markt steeds duurder verkopen. Zo maak je je eigen vermogen ook al verdien je misschien maar 30k in het jaar.(Dus ook deze mensen kunnen dure huizen bezitten) Moeten die mensen dan kapot gaan? Ik doel dan op de generatie die bijvoorbeeld in 1985 een huis hebben gekocht. Of zie ik het nu helemaal verkeerd?

Status
Not open for further replies.