Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
varken%20aan%20spit.jpg

Voor de grote trek :P

Precies :P

Nah, aangezien we ook een 90cm brede gaskookplaat willen en een bijbehorende 90cm afzuigkap past het er mooi symetrisch onder :) Alles dezelfde breedte staat wel een stuk mooier imo. En aangezien dat model er uit gaat bij Bauknecht was hij nog redelijk goedkoop ook.

True! Maar daarvoor hebben we ook een comib magnetron genomen en geen normale magnetron :P Mochten we toevallig een 2e oven nodig hebben dan is die ook gewoon beschikbaar. Plus dat je dan de grote oven kan gebruiken en je alsnog een magnetron beschikbaar heb :P

Het is wel zo dat zo'n grote oven even tijd nodig heeft om op te warmen. Is het niet makkelijk juist om een 'normale' oven te nemen en een kleine oven daarnaast? Dit idee:

SDC10622.JPG

Dan zet je em toch gewoon 5 min eerder aan, lekker belangrijk :P
Zo'n los ding vind ik niks, past trouwens ook niet met het keukenblad e.d.

Ik weet dat m'n ouders speciaal voor die opwarmtijd en het energieverbruik naast een grote oven een 2e combiding hebben laten plaatsen in hun keuken. Ook erg relaxt tijdens het koken trouwens.

Klopt, lijkt me ook zeer zeker relaxt met koken :) Vaak ben je afhankelijk van je combi ding, of je oven of je magnetron. Nu heb je beiden gewoon los :)

Beetje kok heeft natuurlijk nog een extra oven om de borden iets te verwarmen, zodat je warme eten niet te snel afkoelt op een koud bord.

Een beetje échte kok is aan het werk, als z'n familie gaat eten.

+1 voor 60 + 30cm oven ivm energie en veel handiger.

Status
Not open for further replies.
Back