Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
P1010064.jpg

Selfmade tv meubel :W

P1010062.jpg

Bureau

P1010057.jpg

P1010058.jpg

P1010060.jpg

Jup.

Moet even kijken of ik mijn draai setje in april ga halen, ligt er aan hoeveel er straks van mijn rekening af gaat. Maar in mei komt hij er zoiezo :)

Gisteren inspectieronde gedaan bij ons nieuwe huis. Meteen wat spul van de huidige eigenaar overgenomen, oa wat ladders, tuingereedschap, en een 12pk zitmaaier :D

Ja ga er alleen niet mee maaien denk ik, kan t met een handmaaier prima af :P Geen idee wat ik er mee ga doen.

op veiling hadden we ook zo'n ding... opgevoerde, kan je je prima mee vermaken :W

doe eens goedkoop aan mij verkopen :P

Hahaha een zitmaaier :D

Mijn huis is zo goed als klaar. Nog wat puntjes op de I. Zomer ff buitenkant doen.

907333094_5_nrHB.jpeg

907333348_5_Bb8l.jpeg

907334147_5_IIfH.jpeg

907333728_5_gGAM.jpeg

907374472_5_HhAK.jpeg

Inrichten moet natuurlijk nog wel even :P

Ziet er allemaal netjes uit. Vind de vloer alleen niet zo, iets dergelijks ligt er bij ons nu ook in maar die gaat er de eerste dag al uit :P

Netjes, maar wel nog leeg. Dat is niet zo gek als je vanuit het ouderlijk huis gelijk op jezelf gaat in een 'groot' huis.

Precies! :)

Ik was zaterdag weer eens naar een keukenzaak gegaan, stukkie goedkoper uitgekomen en dat inclusief alle apparatuur van Bauknecht ipv Pelgrim.
Nu ook een 90cm brede oven ipv 60 breed 8)

Goed werk Bert!
Is het trouwens allemaal makkelijk gegaan met het opzeggen van de Rozenlaan?
deze woensdag kon ik de sleutel eindelijk krijgen, komt het gvd niet uit met ons werk :x dus nu maar ff 2 weekjes verzet, maakt dan ook niet meer uit natuurlijk..

Ja was allemaal geen probleem, alleen de borg kwijt mja jammer dan.
Wel relaxt dat je nu een datum heb van de sleutel, dat afwachten is ook maar ruk.

Precies! :)

Ik was zaterdag weer eens naar een keukenzaak gegaan, stukkie goedkoper uitgekomen en dat inclusief alle apparatuur van Bauknecht ipv Pelgrim.
Nu ook een 90cm brede oven ipv 60 breed 8)

Wat moet je in hemelsnaam met een oven van 1 meter breed8P

Status
Not open for further replies.
Back