Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Graniet van 4cm dik icm waterkering en een granieten wasbak á 1500e 8P ( wou het dinnetje graag, en ik een amerikaanse koelkast dus beiden weer blij :P )
Keukenaparatuur is van Pelgrim maar ik twijfel of ik daar geen Siemens/Whirlpool oid voor in de plaats wil doen.

PS: dit is geen definitieve prijs he, nog geen woord over gesproken

en wederom genaaid!
mooi huis gezien gebeld voor 2e bezichtiging 5 min later word ik gebeld dat het huis verkocht is.

Pelgrim is best okay hoor. Zou zeker geen Whirlpool nemen. Dan Siemens of ATAG. Prijs lijkt me niet verkeerd. Zijn de fronten folie, duropal, of gelakt? Neem aan dat t een Nobilia is? Verder is t bij Superkeukens niet echt gangbaar om veel af te dingen...

Zou je echt aan willen raden om eens bij i-cook in Oud Beijerland te gaan kijken. Neem je gewoon die Superkeukens tekening mee en de apparatuurlijst. Durf te wedden dat er een pak af kan tov Superkeukens, heb toen hetzelfde trucje uitgehaald :)

@ Funk, dat is fucked op man!

@ Robert, die keuken van mij kwam tot nu "iets boven budget" volgens de tekenaar. En dat is 6.000,- Helaas geen graniet, maar multiplex als blad.

Donderdag over de prijs praten, ik wil toch wel graag graniet, kijken of ik dat voor elkaar krijg :)

Front is gespoten, wou geen folie erop hebben. Merk van de keuken weet ik niet uit mn kop. Ik wil sowieso plaatsen voor nop hebben en er nog flink wat af :P

Neem deze offerte mee naar een paar andere zaken en die mogen dan ook een offerte maken :P

Plaatsen is niet zo duur, leidingwerk wel. Staat alles een beetje op dezelfde plek tov de oude keuken? En je weet t he, niet naar een Mandemakers groep zaak :r

Leidingwerk doe ik lekker zelf :P
Wou eerst zelf plaatsen maar doe dat maar niet vanwege het graniet. Ik heb gezien hoe hier thuis een plaat doormidden ging en dat was geen goedkoop geintje voor die keukenboer, mocht ik het zelf slopen kan ik mooi fluiten naar m'n geld.

Qua apparatuur, ik wil graag alles hetzelfde. Maar een vrijhangende afzuigkap van een A merk kost serieus veel knaken :X

Mark, de keuken die ik had geplaatst kost standaard 6K incl apparatuur. Kijk maar eens op superkeukens en dan type Valencia. Misschien moet je daar eens langs gaan. Ik vind het vrij duur iig. :)

Plegrim is trouwens wel 8 jaar garantie als je 4 of meer apparaten neemt van ze. Alleen de laatste 6 jaar betaal je zelf de voorrijd kosten... Opzich niet slecht, de meeste andere merken zijn 2 jaar.

Ik ga naar nog meer zaken, ik zal wel eens bij superkeukens gaan kijken dan :)
greeploos is trouwens wel flink duurder, dat drijft de prijs ook redelijk op, en die vrijhangende afzuigkap inderdaad.

Wat was bij jou de levertijd?

Greeploos is kut imo, je beschadigt sneller je kasten door je nagels en je krijgt overal vette vlekken :P Zou persoonlijk mooie rvs handsvaten laten monteren ofzo :P Levertijd viel wel mee volgens mij, maar weet het niet precies.

Bij bijna alle merken is t 5 jaar garantie bij 4 of meer apparaten. Ik heb bij mn huidige keuken ook t leidingwerk zelf gedaan, tis op zich wel te doen. Maar in mn nieuwe huis wordt alles zo anders, dat t door de keukenboer gedaan wordt. Die plaatsen ook nieuwe groepenkast, gasleiding, etc. etc. En dat moet toch gecertificeerd.

Dat is alleen een stickertje opplakken, die trek ik wel uit de kast hier :P
Maar ik snap wat je bedoelt, zeker met gas wil je geen risico lopen :)

Groot gelijk! De meterkast laat ik ook doen hoor, ik heb een keer zó'n opdonder gehad met elektra dat ik echt niks aanraak in die kast :D!

Hahahah.

Goed bezig hoor met die keukens.

Hier nog wat verder gevorderde foto's:

895195684_5_3tz3.jpeg

895196119_5_BMxa.jpeg

894962918_5_z1-T.jpeg

Keuken klaar!

895197034_5_bVD6.jpeg

895196578_5_B2xa.jpeg

40inch lcd met ps3 :P

894963703_5_er87.jpeg

Hal.

Stuk opgeknapt als je zag wat voor habbiebabbie kleuren er in zaten, geel en bruin en oranje. :P

Nu Boven bezig.

Ja is in hallum. Van mij idd. Heb t van mn broer over gekocht.

Hier nog een paar.

896250499_5_UbZv.jpeg

Washok

896250909_5_4r0Y.jpeg

Nieuwe wasmachine

896251303_5_Azh0.jpeg

Andere kant hal. Links wc, rechts garage. Helemaal rechts badkamer.

896256641_5_aMEg.jpeg

Garage.

Status
Not open for further replies.
Back