Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Is niet zo erg :) na een paar jaar kan ik dan wat meer besteden, dat zit er nu even niet in.
En een bagger zaak.... het is geen seats & sofa's.... :+

Zuiderster is wel een baggerzaak vind ik, maar goed. Ben benieuwd hoe je zoiets kwijt kan :). Het is niet duur inderdaad, maar denk dat je dat hier ook in kwaliteit terug gaat zien met een jaar.

Ja tuurlijk, alle waar naar ze geld natuurlijk.
Voordeel vind ik van niet te duur kopen, is dat je zo nu en dan wel eens kan switchen.

Zuiderster is wel een baggerzaak vind ik, maar goed. Ben benieuwd hoe je zoiets kwijt kan :). Het is niet duur inderdaad, maar denk dat je dat hier ook in kwaliteit terug gaat zien met een jaar.

Niet iedereen heeft Nuance geld, draak :p

Ik vond 1500e voor je eerste bank al niet goedkoop nee, sommigen moeten gedwongen Ikea spul nemen en alsnog maar klagen hier :P

50e :winner: verwisselbare hoezen en iederen vind hem prachtig. :winner:

1500e voor 'een eerste bank' vind ik anders al een behoorlijk bedrag. Smaken veranderen en snel.

Precies, ik vond het ook een smak geld maar ik wou sowieso een goede bank hebben.
Heb geen zin om voor de helft klaar te zijn en dan op een kut bank zitten. Uitzonderingen zijn er altijd btw :P

:P

Ik vond 1500 ook zat hoor, kom op.
Je bent jong dus verwisseld nog vaak van smaak :P
Plus dat ik een kat heb dus een dure bank vind ik sowieso al zonde want kapot gaat ie toch wel :P

Ik heb toendertijd een Leren 2,5 + 2 zits set gekocht die in de aanbieding was voor €599,-

Wel relaxt, de haren wapper je er zo af, en ze hebben er nog niet echt in gehangen met hun klauwen.... En de kosten waren helemaal laag aangezien ik er van uitging dat hij het max 3 jaar volhoud :D

Binnenkort ook 2 van die terroristen rondlopen hier:

P1040741.JPG

Rooie uit Gestel, BAM

Met jonge katten is 't een drama :P
Helemaal op leren bankstellen. Ze kunnen er dan nét niet op springen, dus trekken ze zich ophoog met die lekkere nagels :D

Status
Not open for further replies.
Back