Graniet van 4cm dik icm waterkering en een granieten wasbak á 1500e 8P ( wou het dinnetje graag, en ik een amerikaanse koelkast dus beiden weer blij)
Keukenaparatuur is van Pelgrim maar ik twijfel of ik daar geen Siemens/Whirlpool oid voor in de plaats wil doen.
PS: dit is geen definitieve prijs he, nog geen woord over gesproken
Groot gelijk! De meterkast laat ik ook doen hoor, ik heb een keer zó'n opdonder gehad met elektra dat ik echt niks aanraak in die kast!
Ziet er goed uit Siep, ook gelijk een stuk minder kaal dan die vorige foto's die je postte. Is dat een beetje relaxt laminaat in de woonkamer?
Pelgrim is best okay hoor. Zou zeker geen Whirlpool nemen. Dan Siemens of ATAG. Prijs lijkt me niet verkeerd. Zijn de fronten folie, duropal, of gelakt? Neem aan dat t een Nobilia is? Verder is t bij Superkeukens niet echt gangbaar om veel af te dingen...
Zou je echt aan willen raden om eens bij i-cook in Oud Beijerland te gaan kijken. Neem je gewoon die Superkeukens tekening mee en de apparatuurlijst. Durf te wedden dat er een pak af kan tov Superkeukens, heb toen hetzelfde trucje uitgehaald
.
Van het zomer die hele tuin platgooien, dat word nog een hel
Zit al 4 jaar in de keukenmontage en Pelgrim is bribus kwalteit, Whirlpool is de loop de jaren ook levensvatbaar en zeker geen slecht spul. Bosch/siemens/atag is weer een andere categorie
10k is een normale prijs imo Robert, wat voor frontjes heb je gekozen?
Gewoon zo'n graafmachientje huren voor een dag
Gewoon zo'n graafmachientje huren voor een dag