This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.

Siemens/Bosch

Pelgrim/Atag/Etna

Whirlpool/Bauknecht/Ikea

:7

Heb zelf ook bijna alles van Bosch. Goeie service en weinig klachten mee

Ziet er goed uit Siep, ook gelijk een stuk minder kaal dan die vorige foto's die je postte. Is dat een beetje relaxt laminaat in de woonkamer?

Groot gelijk! De meterkast laat ik ook doen hoor, ik heb een keer zó'n opdonder gehad met elektra dat ik echt niks aanraak in die kast !

Blijf dan ook gewoon trouw aan je eigen vak man!

Keuken ziet er goed uit!

Ziet er goed uit Siep, ook gelijk een stuk minder kaal dan die vorige foto's die je postte. Is dat een beetje relaxt laminaat in de woonkamer?

Ja vind ik wel. Ik ben iemand die houd van onderhoudsvrije dingen. En hier gaan gewoon de schoenen uit in huis. Dus blijft het mooi schoon en hoef je ook niet super vaak te stofzuigen. Ook als je wat knoeit is het handig.

Vloer in de keuken is verwarmd dus das juist lekker op sokken

Ben nu boven bezig. Dat is gelukkig niet zo heel veel werk. Zodra het wat meer aangekleed is en boven klaar is trek ik wel weer wat foto's.

Woon er ook nog niet. Dus lekker alles klaar maken en dan definitief erin.

Van het zomer die hele tuin platgooien, dat word nog een hel

Zit al 4 jaar in de keukenmontage en Pelgrim is bribus kwalteit, Whirlpool is de loop de jaren ook levensvatbaar en zeker geen slecht spul. Bosch/siemens/atag is weer een andere categorie

10k is een normale prijs imo Robert, wat voor frontjes heb je gekozen?

Geen idee !

Gewoon zo'n graafmachientje huren voor een dag

Heeft mn pa wel, en anders mijn maat wel een grote kraan. Kan alleen niet in de tuin komen met die rotzooi. En die planten moeten er heel uit, want die wil mn broer mee

Gelukkig komt ie helpen haha.

Gewoon zo'n graafmachientje huren voor een dag

Doe dan wel vantevoren ff checken of er geen kabels oid liggen. Je zou niet de eerste zijn die bij het aanleggen van zijn vijver oid voor duizenden euries schade maakt.

Ja, maar wat heb je aan dat gezeur als je kabels oid kapot maakt.

Zelf deze hele week bezig geweest met mijn bureau en tv meubel verven. Zuigt echt als je +- 14 uur moet wachten tot het droog is.

Morgen bureau in elkaar zetten en geluidsisolatie platen tegen de muur gooien. En moeders de slaapkamer laten sauzen

Status
Not open for further replies.