Niet een bijzonder huis, ik zou er buiten het hoognodige (keuken vind ik ook nog wel meevallen) niet veel in investeren. Weinig kans dat je het eruit haalt.Gewoon een normaal rijtjes huis, wil je direct een mooie gevels e.d. betaal je zo een ton meer. Moet ook betaalbaar blijven, met verbouwen is het echt mooi te maken.
Ketel hossel ik via mn werk wel voor weinag
Gewoon een normaal rijtjes huis, wil je direct een mooie gevels e.d. betaal je zo een ton meer. Moet ook betaalbaar blijven, met verbouwen is het echt mooi te maken.
Ketel hossel ik via mn werk wel voor weinag
Ziet er goed uit!
Stukken goedkoper dan hier iig
Dan betaal je een ton meer voor een huis dat af is. Hier moet je een nieuwe keuken, badkamer, vloer en weet ik wat inleggen. En dan heb je nog een 1000 in een dozijn huis.
Badkamer is 5 jaar oud ofzo en vind ik meer dan prima, zit ook een mooie douchecabine in, vloer heb ik allang liggen thuis en een keuken ben je voor 8-12k klaar. Vergeet niet dat ik al een heleboel thuis heb liggen qua behang, verf en vloerdelen e.d. van mn huurhuis.
Beneden; vloer erin knallen, muren verven, radiatoren inbouwen en nieuwe keuken. Dan is alles super strak.
1e verdieping; alles behangen met glasvezel wat ik al heb liggen, inloopkasten opknappen en laminaat leggen, indeling hebben we al.
Zolder; dakkapel evt erop en verven, laminaat
Valt best mee imo.
130 m2 voor minder dan 2ton is bijna niet te vinden hier.
Ja hier heb je veel van dat soort woningen voor rond de 1.5 ton. En dit is eerst groot zat, ik ben ook maar alleen. En met koopsubsidie erg aantrekkelijk qua maandlasten. Alleen is die pot bijna leeg, tot eind mei hoorde ik vandaag op de radio.
Nice, ben benieuwd naar de foto's !
of trap open gooien staat ook wel :W
maare, why over tegels tegelen?