Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Zo, zaterdag bij huis #1 kijken :)
Vandaag kwam mn werkgeversverklaring ook binnen dus in princiepe is de hypotheek rond zodra we tekenen :)

Viel dus een beetje tegen, zolder is eigenlijk gewoon te laag, en huis was niet echt mooi afgewerkt dus er zit veel werk in. Opzich niet erg maar ik begin dan liever op 0 dan dat ik hun zooi eruit moet slopen en dan alsnog opnieuw kan beginnen.
Hoogte tot aan de nok is misschien maximaal 2.10m en dat is gewoon LAAG! Kan je er wel een dakkapel opzetten om meer loopruimte te krijgen maar de nokhoogte blijft hetzelfde. Morgen avond dus bij huis #2 kijken. Die zolder is sowieso groter en hoger.

Schiet niet op, moet je een blokhut neer zetten, verwarming, water en elektriciteit aanleggen ( €€€ ) en als die mensen net na een rugmassage helemaal woozah zijn weer door die tering kou naar huis laten gaan.
Die 2 avonden in de week die ze werkt heb ik er geen last van, trap zit in de gang dus heb gewoon de kamerdeur dicht.

Schiet niet op, moet je een blokhut neer zetten, verwarming, water en elektriciteit aanleggen ( €€€ ) en als die mensen net na een rugmassage helemaal woozah zijn weer door die tering kou naar huis laten gaan.
Die 2 avonden in de week die ze werkt heb ik er geen last van, trap zit in de gang dus heb gewoon de kamerdeur dicht.

Idd zou mij ook niet boeien. Zo doen de meeste aan huis salonnetjes t toch?

Status
Not open for further replies.
Back