Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Gewoon een normaal rijtjes huis, wil je direct een mooie gevels e.d. betaal je zo een ton meer. Moet ook betaalbaar blijven, met verbouwen is het echt mooi te maken.

Ketel hossel ik via mn werk wel voor weinag :P
Niet een bijzonder huis, ik zou er buiten het hoognodige (keuken vind ik ook nog wel meevallen) niet veel in investeren. Weinig kans dat je het eruit haalt.

Uiteraard wel een prima huis om te starten natuurlijk!

Gewoon een normaal rijtjes huis, wil je direct een mooie gevels e.d. betaal je zo een ton meer. Moet ook betaalbaar blijven, met verbouwen is het echt mooi te maken.

Ketel hossel ik via mn werk wel voor weinag :P

Dan betaal je een ton meer voor een huis dat af is. Hier moet je een nieuwe keuken, badkamer, vloer en weet ik wat inleggen. En dan heb je nog een 1000 in een dozijn huis.

Ziet er goed uit!
Stukken goedkoper dan hier iig :P

Ja hier heb je veel van dat soort woningen voor rond de 1.5 ton. En dit is eerst groot zat, ik ben ook maar alleen. En met koopsubsidie erg aantrekkelijk qua maandlasten. Alleen is die pot bijna leeg, tot eind mei hoorde ik vandaag op de radio.

Dan betaal je een ton meer voor een huis dat af is. Hier moet je een nieuwe keuken, badkamer, vloer en weet ik wat inleggen. En dan heb je nog een 1000 in een dozijn huis.

Badkamer is 5 jaar oud ofzo en vind ik meer dan prima, zit ook een mooie douchecabine in, vloer heb ik allang liggen thuis en een keuken ben je voor 8-12k klaar. Vergeet niet dat ik al een heleboel thuis heb liggen qua behang, verf en vloerdelen e.d. van mn huurhuis.

Beneden; vloer erin knallen, muren verven, radiatoren inbouwen en nieuwe keuken. Dan is alles super strak.
1e verdieping; alles behangen met glasvezel wat ik al heb liggen, inloopkasten opknappen en laminaat leggen, indeling hebben we al.
Zolder; dakkapel evt erop en verven, laminaat

Valt best mee imo.
130 m2 voor minder dan 2ton is bijna niet te vinden hier.

Kookplaat is half verrot, en een keukenkastje pleurt uit elkaar, blad is irl erg lelijk...
Budget laat het toe om een nieuwe keuken te plaatsen dus daarom deze keuze.

Badkamer is 5 jaar oud ofzo en vind ik meer dan prima, zit ook een mooie douchecabine in, vloer heb ik allang liggen thuis en een keuken ben je voor 8-12k klaar. Vergeet niet dat ik al een heleboel thuis heb liggen qua behang, verf en vloerdelen e.d. van mn huurhuis.

Beneden; vloer erin knallen, muren verven, radiatoren inbouwen en nieuwe keuken. Dan is alles super strak.
1e verdieping; alles behangen met glasvezel wat ik al heb liggen, inloopkasten opknappen en laminaat leggen, indeling hebben we al.
Zolder; dakkapel evt erop en verven, laminaat

Valt best mee imo.
130 m2 voor minder dan 2ton is bijna niet te vinden hier.

Wat denk je dat een dakkapel kost? Ik vind dat je gewoon makkelijk doet over 'even' vervangen :). Plus dat je met een wat hogere uitgave misschien dergelijke kostenposten/inspanningen uitspaart.

Een goede vriend van ons heeft daar zijn eigen zaak in, denk je nou echt dat ik niks uitzoek voordat ik bij een woning ga kijken? ;)

Ziet er mooi uit rene en robert.
Blijf me verbazen over het prijsverschil.

Net kontakt gehad met de loonwerker voor het vergroten van de rijbak en het omgooien van de tuin.

We willen van het geschoffel en gehark af, dus de beplanting gaat er grotendeels uit en komt gras voor in de plaats.
De zooi die uit de tuin komt kan mooi onder de rijbak begraven worden aldus de loonwerker:P
Nu de keuze of 200m2 gras zaaien of graszoden.
Zoden is sneller, alleen veel duurder.

Ben benieuwd naar de prijs...

Ja hier heb je veel van dat soort woningen voor rond de 1.5 ton. En dit is eerst groot zat, ik ben ook maar alleen. En met koopsubsidie erg aantrekkelijk qua maandlasten. Alleen is die pot bijna leeg, tot eind mei hoorde ik vandaag op de radio.

Klopt het is bijna leeg, ik heb gelukkig nog wel koopsubsidie kunnen krijgen in december. Maar scheelt voor mij toch weer 90 euro per maand!

Nice, ben benieuwd naar de foto's !

Bij deze :)

Hoe ik erin kwam:

P1010031.jpg

P1010032.jpg

P1010033.jpg

Tegels waren geverfd, dit heb ik er afgehaald met verfafbijt. Tegels zijn al ingesmeerd met een dun laagje tegellijm, zodat de 2e laag beter hecht. Vrijdag tegelen.

P1010036.jpg

P1010038.jpg

Toch een heel verschil :W

P1010045.jpg

Schok me kapot toen ik die deksel openmaakte en het op de muur smeerde. Lijkt net of je stront erop aan het smeren bent :P

P1010046.jpg

P1010049.jpg

P1010050.jpg

En het bankstel wat ik van mijn oom & tante gratis kon krijgen :W.

Morgen de voorzijde muur en keuken sausen. Vrijdag tegelen en keukentafel, salontafel en stoelen ophalen :). Zaterdag wil ik mijn bed en bureau erheen schoppen. Wanneer ik een boxspring koop moet ik nog eventjes bekijken. Foto's van boven komt nog wel :).

[ir]http://i39.photobucket.com/albums/e175/evo-fight/P1010049.jpg[/ir]

Sow... kon je onder het trapgat geen kast maken? Zo heb je een goeie opbergmogelijkheid in ruimte die je normaal nevernooit gaat gebruiken (okej, het kost je een m2 van je woonkamer)... tevens toplocatie voor stofnesten etc :D

Kast word hem zoiezo niet, vind het niet mooi en zou niet weten wat ik er in moet gaan zetten. En open breken heb ik geen zin in. Zijn genoeg andere dingen die tevens eerst moeten.

En lijkt mij dat het voor het eindresultaat niks uit maakt als je over tegels heen tegelt?

nee alleen zit je wel met randen die je moet gaan afwerken... + ook als je niet tot plafond betegeld.

als nou huurhuis was oke, maar eigen huis toch ff wat mooier proberen af te werken...ivm waarde ed..

Status
Not open for further replies.
Back