Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
+1, je krijgt dan namelijk een grotere ruimte van je tegels naar je muur. Oude tegels zijn er ook snel af, zou het direct in 1x netjes doen!

idd eraf met die handel !!

Toen ik me huis kocht had de vorige bewoner dit ook gedaan (toilet en badkamer), en heb het gelijk gesloopt. Die extra ruimte krijg je imo (pietje precies) nooit mooi en netjes afgewerkt.

In jouw geval word het naar mijn mening zelfs lelijk i.v.m je aanrechtblad

Ik werk zelf bij een bouwbedrijf(kantoor), en sta er soms van te kijken hoeveel particulieren er wel niet overtegelen, of zelfs beun oplossingen willen omdat het zo goedkoop mogelijk moet.

Persoonlijk vindt ik dit altijd erg zonde

Prima huis voor t geld lijkt me.

Dan betaal je een ton meer voor een huis dat af is. Hier moet je een nieuwe keuken, badkamer, vloer en weet ik wat inleggen. En dan heb je nog een 1000 in een dozijn huis.

Badkamer/toilet is toch netjes? Keukentje erin, en een vloer beneden. Ben je voor 12.000k gewoon klaar hoor. Verder hoeft er weinig boeiends aan te gebeuren zo te zien.

En de vloer heb ik dus al liggen, zaterdag gaan we met de makelaar kijken en een bod uitbrengen. Heb wel uitgezocht dat hij er 4 jaar geleden 185k voor betaald heeft en hij vraagt nu 189.500. Denk dat ik alsnog een belachelijk start bod van 170k ga doen :P

Staat al 4 maanden te koop, zou idd een lekker laag startbod doen. Wat voor vloer heb je liggen dan, want er ligt nu vloerverwarming in he..

Er ligt vloer-BIJverwarming, gelukkig.
Dus ik heb nog radiatoren hangen, ik leg er wel mooi laminaat over.
Moet kunnen, echter zal de vloer iets minder warm worden maar daar heb ik mn radiatoren dan nog voor om de woning alsnog warm te krijgen.

Die mensen moeten er ook snel vanaf dus alleen maar goed voor ons :)

Status
Not open for further replies.
Back