This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
yes yes yes yes eindelijk alles afgerond

Sleutels in de pocket, alles aangevraagd etc. Kan ik eindelijk aan mijn eigen huisje beginnen :W

Foto's volgen deze week nog wel

Je kunt ook de buurman van mijn buurman worden })

http://www.funda.nl/koop/gemert/huis-47682087-bunder-10/

Overigens wel een van de slechtste huizen van de hele rij. Bij ons is er een stuk aangebouwd enzo en ziet er allemaal wat netter uit. Ook hebben wij geen groen/blauwe kozijnen :+

Vrij nutteloze reply idd

Jelle, die woning die jij liet zien is echt helemaal uitgeleefd.
Moet echt 30/40k nog tegenaan wil je het volledig naar je zin hebben.
Wordt dus iets te duur :+

ff vraagje voor de eigenhuis bezitters..

ben bezig met belasting aangifte van me ouders, en heb daarbij de WOZ-waarde nodig, echter heb ik alleen die van 2008, ik dacht dat het elk jaar werd verschaft, maar me vader is er zeker van dat het om de 2 jaar is. Iemand die weet of dit zo is? want dan kan ik hem gewoon verder met die van 2008.

Je vader heeft gelijk

WOZ-tijdvak: Geldt voor de jaren: Waardepeildatum:
1e 1997 t/m 2000 1 januari 1995
2e 2001 t/m 2004 1 januari 1999
3e 2005 t/m 2006 1 januari 2003
4e 2007 1 januari 2005
5e 2008 1 januari 2007
6e 2009 1 januari 2008

Oke !

//feli michel !

Thnx.

Vandaag begonnen met sausen samen met mijn vader. Hij heb gelukkig het plafond gedaan, ik 2 muren. Morgen de lange muur witten + de keuken, en overmorgen de bruine muur sausen. Vrijdag keuken tegelen, en dan is de woonkamer/keuken klaar. Hopelijk zaterdag spullen overbrengen en meubels de kamer in .

Last edited:
Nice, ben benieuwd naar de foto's !

Vandaag bij huis nr2 geweest om te kijken en dat beviel stukken beter dan de vorige woning! Die 20m2 extra merk je echt goed, badkamer en toilet waren nog super. Woning was nog vrij afgewerkt beneden, alleen overal kleurtje overheen en laminaat leggen . Enige nadeel is dat er een nieuwe keuken in moet maar dan heb je wel alles zoals je het wil hebben. De zolder was ook een stuk groter en hoger dan die andere woning, grote kans dat dit het wordt. Morgen de makelaar maar eens bellen en vragen of hij zaterdag weer kan, dan direct een bod doen denk ik!

Gewoon een normaal rijtjes huis, wil je direct een mooie gevels e.d. betaal je zo een ton meer. Moet ook betaalbaar blijven, met verbouwen is het echt mooi te maken.

Ketel hossel ik via mn werk wel voor weinag

Status
Not open for further replies.