Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Bij een tuin op het zuiden bijvoorbeeld, heb je het grootste deel van de dag zon, zonder dat je tuin in de schaduw van je huis ligt. Bij een tuin op het oosten bijvoorbeeld, wordt als vrij ongunstig gezien want dan heb je alleen 's ochtends zon. Zoals je waarschijnlijk weet komt de zon op in het oosten en gaat onder in het westen.

captain_obvious_rock_gift.jpg

:7

Remcol vroeg er wel naar he :P, maar dan nog.

Overigens zie ik op dat kaartje nergens een noordpijl... (Hoogtwaarschijnlijk is het wel noord geörienteerd, maar dat is gissen)

Gesprek bij bank was positief :)
Alleen werkgeversverklaring fixen en het is rond, dit weekend ws. bij aantal huizen kijken.

Yess 1 aso minder in mn gebouw :D...

Wel chill dat het goed ging, willen jullie naar zuidland of niet perse?

Van de week een woonwagen ophalen, en die word helemaal opgeknapt en nieuw ingericht. Die komt bij het bedrijf te staan (3km van ons huis) en daar ga ik wonen. De vrijheid van uit huis wonen en de voordelen van thuis wonen(H)

Ahjoh... Je hebt woonwagens & woonwagens heh...

Daarnaast is zo'n nieuwe bouw-keet-achtig iets best handig, als jij er voor weinig inkan, zou ik het doen. Voordeel voor je pa is nu dus dat hij 24/7 bewaking heeft op z'n terrein, scheelt hem weer kosten denks.. daarnaast betaal jij als bewoner dus 0,0 aan huur.

Gunstige combinatie dus :!

Ahjoh... Je hebt woonwagens & woonwagens heh...

Daarnaast is zo'n nieuwe bouw-keet-achtig iets best handig, als jij er voor weinig inkan, zou ik het doen. Voordeel voor je pa is nu dus dat hij 24/7 bewaking heeft op z'n terrein, scheelt hem weer kosten denks.. daarnaast betaal jij als bewoner dus 0,0 aan huur.

Gunstige combinatie dus :!

Je zoon als waakhond gebruiken :winner:

Lijkt me dat je ook niet zomaar op een terrein mag gaan staan en zelfs wonen met een woonwagen.

Op papier gewoon bij pa en ma blijven wonen misschien?

Wij hebben alvast een tuinsetje gekocht:

865565775_5_OVYB.jpeg

Kamertje van mevrouw:
(tip: geef je vriendin een eigen kamer, scheelt je echt enorm veel rommel in de bad- en slaapkamer)

865564964_5_cA-D.jpeg

865564112_5_r9FO.jpeg

Tuin:
Blokhut van 4x3 is al gekocht, samen met mijn garage en berghok boven moet dat genoeg zijn.

865563494_5_McRp.jpeg

Woonkamer met leenmeubelen:

865562713_5_PSWX.jpeg

Andere kant op:

865561310_5_Hmly.jpeg

Conclusie:
Bevalt goed hier. Moeten als het goed is, nog een maandje op de meubels wachten. Hopen dat de vorst snel weggaat, zodat de blokhut in elkaar kan, en ik mijn auto kan verhuizen. :)

Status
Not open for further replies.
Back