Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
Keukenkraantje gekocht net:

damixa_acer_auszug_xl.jpg

Ook bij mij was de keukenverkoper zo eerlijk om te zeggen dat kranen bij hem gewoon te duur zijn. Ikea heeft ook zoiets in t assortiment maar die hebben we nu ook (alleen dan zonder uittrekslang), en is iets te hoog waardoor hij gigantisch spettert. Dus nu deze maar gekocht in staal look via Ebay.de, :D

De keukenconcurrent en dat soort zaken zijn we ook gewoon een x doorheen gelopen... Wat een drama, allemaal 22 jarige kereltjes die een keuken denken te kunnen verkopen, en het enige wat telt is GOEDKOOPGOEDKOOPGRATISVAATWASSERKORTINGDEGOEDKOOPSTEVANNEDERLANDZOEKNIETVERDER :| Zelfs Bruynzeel vond ik te schreeuwerig om serieus te nemen, wij hebben uiteindelijk iets uit de "huislijn" van een SieMatic-dealer gekocht, wat overigens exact hetzelfde is als wat de Mandemakers-groep verkoopt (een grote wassen neus al die verschillende zaken)... De benadering is alleen wat prettiger...

[ir]http://i45.tinypic.com/sqmwp2.jpg[/ir]

Heb jij nu een Steinhaus dan? Steinhaus is zelfde als Siematic alleen dan zonder de 'grote' naam. Alle keukencentrums zijn hetzelfde, en bijna 70% van de voorraadt komt uit de loods in Waalwijk. de overige 30% is bribus en Bruynzeel maar dat zijn kwalitatief bouwblokjes

Je keuken is wel nice alleen die rolluik dingen zie ik nog geen heil in, kom ze steeds vaker voor maar imo alleen maar onhandig:rolleyes:, plus het kost je 60x40cm werkruimte/ en een stuk duur composiet

Idd, huis moet nog gebouwd worden? Zou hem persoonlijk meer naar voren willen hebben dan. Dan heb je een lekker grote achtertuin waar je meer aan hebt.

ja is een redelijk stuk grond.
755 meter

siepwokkel dit is gewoon de vrije kavel en ik moet er zelf nog een huis op zetten.
ik mag zelf weten waar ik het huis neerzet en ik wil de woning ook redelijk dicht bij de weg zetten. zodat je wat met de tuin kunt doen.

maar de tuin gaat eerst gewoon gras worden met 2 big ass vijvers oid :p
eerst het huis helemaal af en dan nadat ik er bijv 2-3 jaar woon echt wat met de tuin doen.

er komen zobiezo wel vijvers dat is iets wat ik altijd al wou.

Tof zo'n stukje bouwgrond. Jammer dat de achteruin ws op het noord-westen komt. Zo'n lapje grond kost hier ongeveer 450.000 euro en dan moet je dus nog een huis bouwenx|

Mijn ouders hebben 22 jaar geleden een stuk grond gekocht hier voor ongeveer 100gulden per m2. Diezelfde m2 kost nu 600 euro8P Het is echt in en in triest.

Last edited:
nee gelukkig is het geen 600,- de meter :p maar het is nog duur genoeg..
maar wat bedoel je met het westen? dat de zon niet gunstig staat?

het is in heino. dat is 15 minuten van zwolle vandaan.

Bij een tuin op het zuiden bijvoorbeeld, heb je het grootste deel van de dag zon, zonder dat je tuin in de schaduw van je huis ligt. Bij een tuin op het oosten bijvoorbeeld, wordt als vrij ongunstig gezien want dan heb je alleen 's ochtends zon. Zoals je waarschijnlijk weet komt de zon op in het oosten en gaat onder in het westen.

Status
Not open for further replies.
Back