This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
6k valt wel mee toch?! Alleen komt er dan nog 1.5k bij voor een fatsoenlijke bank, en veel te veel nog voor de rest

Kut zeg het appartement waar ik een oogje op had is verkocht, die was op de 9e verdieping. Op de 8e en 7e zijn er nog 2 vrij, maar daar is een optie op genomen (ik sta daar nu als 2e). En dan is er nog 1 vrij op de 6e.

Wel jammer, hoe hoger hoe beter natuurlijk.
Het gaat nu hopelijk deze worden

De originele verkoopprijs was 280.000. Ik heb de papieren er nog van liggen de prijs nu is dus 217, met 25% korting daar nog eens overheen. :W

Oppervlakte van de woonkamer (met keuken) is 58m2. Echt huge naar mijn maatstaven

Ze krijgen het dus niet verkocht? Wel iets om rekening mee te houden met evt. verkoop. Weet niet hoe lang je er wil blijven wonen?

Die flat loopt niet geweldig nee, die groene langs de weg richting de brug heeft ook zulke uitverkopen. Maar goed veel oppervlakte voor dat geld.

En je huis wordt sowieso alleen maar meer waard, zeker met deze aanschafwaarde.

Psies...

Ik zou er lekker in gaan wonen & zien als investering.. Over een jaartje of 5 a 8 kan je met je kind & vrouw dan altijd naar een huis met tuin (van je meerwaarde )

Je kan hem 100% zeker verkopen, aan de woningbouwstichting. Alleen is dat natuurlijk niet voor de prijs die je dan zelf in gedachten hebt maar wel een relaxe gedachte, als je er ineens uit moet.

Net bericht gehad van de hypotheek adviseur, de hypotheek is haalbaar. Dus even wachten welke verdieping vrij komt, en dan overgaan tot kopen!

Kan er ook gaan wonen, en daarna direct te koop zetten voor 250.000. En dan maar wachten Dit is in het zelfde flat, 3 kamers, 110m2, 10e verdieping, 275.000 euro 8P

Zou het wel direct te koop zetten. Stel jij koopt hem voor 170 en je kan er 200 voor vangen maak je mooi winst

Geen idee weet tot nu toe eigenlijk alleen dat ik de financiering rond kan krijgen. Volgende week denk ik overgaan tot t kopen, met bijbehorende regels uitpluizen....

Status
Not open for further replies.