Laat je kamer of huis zien #8

Status
Not open for further replies.
zit al een betonnen vloer in zover ik kan zien... bij de praxis hebben ze van die doe het zelf garage vloeren... schijnen ook wel goed te werken.

Ik zie het nut niet, maar dat zal wel aan mij liggen. lekker boeiend of er olie op de grond komt. Het is een garage namelijk.

Er ligt al beton in de garage.

Ik wil gewoon een mooie strakke vloer. Die makkelijk schoon te houden is. Het staat gewoon netjes/profi. Kan ik daar mooi beunen aan mn bikes plus een homegym maken. Bij de praxis heb ik het ook gezien ja. De voorbewerking komt echter wel precies.

Woonopp. was volgens mij iets van 160 of 180, en hele perceel is volgens mij 360. Maar moet ik even nakijken.

Boven met de schuine wanden is idd wat minder. Maar toch 3 grote slaapkamers en een hal.

Hier nog 1 van de douche.

[ir]http://img138.imageshack.us/img138/3058/1003255.jpg[/ir]

Zo, mooi huis hoor Wokkel!

Ben blij dat ik ook niet in een grote stad ben opgegroeid, zou er never nooit willen wonen. :P Alhoewel, waar ik nu woon en eventueel wel wil blijven wonen, vind je ook niks onder de 2 ton. :+

Nou, voor Den Haag klopt dat redelijk. :P

Leuk huis van je broer Siep op de twee bruggen, hoop dat al het bruin wel weggaat :+

Er ligt al beton in de garage.

Ik wil gewoon een mooie strakke vloer. Die makkelijk schoon te houden is. Het staat gewoon netjes/profi. Kan ik daar mooi beunen aan mn bikes plus een homegym maken. Bij de praxis heb ik het ook gezien ja. De voorbewerking komt echter wel precies.

Misschien zoiets een idee?

10rpuab.jpg

Bij mij word het iig wel zo.

Dik huis hoor!
Waarom zou je die tuin platgooien? Ziet er toch netjes uit.

Ik hou niet van onderhoud, En alle ruimte is weg hier door.

Broer wou de planten zelf houden, dus hij haalt ze er ook uit.

Mooi betegelen en lekker buiten zitten en feestjes houden.

Scheeld je wat kosten. Heb het ook zo van mn broer gekocht zonder makelaar ertussen. Echt heel veel scheeld het niet.

Status
Not open for further replies.
Back