Laat je kamer of huis zien #11

Status
Not open for further replies.
Bij Dekker zevenhuizen kan je ook particulier bestellen inderdaad, de meeste bladen bij de Barletti reeks komen ook gewoon bij dekker vandaan.

Composiet is wel het best verkocht vorig jaar, daarna spaanplaat maar wie wil er nou spaanplaat :D
 
Hier een ontwerpje voor mijn keuken. Is een foto vanm een foto, scanner is kapoet.

Kleur lijkt hier creme, maar is IRl Magnolia, dus meer gebroken wit eigenlijk.

20tf2np.jpg


Ohja, die krukken gaan m ook niet worden 8P
 
Nice Lars, zelfde kleur kastjes waar wij voor gaan btw. Lijkt op die tekeningen heel 'gelig' maar is IRL veel witter.
 
Ziet er allemaal goed uit!

Wij krijgen de sleutel over iets minder dan 2 weekjes.. keuken laten wij nog ff zitten.. niet volledig onze smaak maar nog wel gewoon netjes.. komt tzt wel een keertje.. zit mooi apart van de woon/eetkamer en je kan zo door de bijkeuken naar buiten met troep :p


edit: iemand hier nog bezig met een energielabel op z'n huis? / heeft zo'n label?
 
Last edited:
Hier een ontwerpje voor mijn keuken.

20tf2np.jpg

Onze keuken wordt bijna hetzelfde, alleen de hoge delen komen allemaal rechts, en het schiereiland links. Kleur is ook hetzelfde. :p

Weer updateje van onze bouw:

Grond aangevuld:

1233960266_5_Ib57.jpeg


Profielen stellen:

1233960756_5_CpLa.jpeg


Deze week metselen:

1233960799_5_ZahO.jpeg


:)
 
Lars en Jelle, zijn jullie nou al bij budgetplan geweest of niet?
Ga daar nou maar eens kijken, ik was qua apparatuur echt niet veel meer kwijt dan op internet dus 2,5 rug duurder bij een zaak is pure oplichterij.
 
Ik ben afgelopen Weekend op aanraden van Jelle bij Ikook geweest, en daar hanteren ze ook internetprijzen, dus gaT goedkomen :) thnx iig
 
Robert, nee, bij I-Kook. Ook bij diverse andere zaken geweest. Budgetplan zag er wel goed uit maar op een gegeven moment moet je keuzes maken. Denk dat het qua prijzen elkaar niet veel zal ontlopen.
 
Jelle,

Zat er bij jou nog wel iets van Marge in bij de eerste prijs? Of houden ze stug vast aan één prijs.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top