This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Als jij goede kwaliteits kozijnen bestelt en niet bij de eerste de beste online kozijnenboer zie jij niet snel het verschil tussen hout en kunststof. Wat je met hout kan doen kan zeker ook met kunststof.

Idd, bij ons zie je het bijna niet.
 
hypotheek 450
energie 150
internet/tv 40
water 30 (dacht ik)
verzekeringen (uitvaart/auto ed)170
ziekenfonds 110

daar komt dan nog boodschappen ed bij

hoop geld dus, me broertje woont bij mij... dus dat drukt de kosten.
 
Wat zijn jullie per persoon gemiddeld aan leefgeld kwijt per maand?

EUR 2.000,- (Netto) all-in voor 2 personen

Alle vaste lasten, 2 auto's inclusief benzine, boodschappen, vreten, drinken, verzekeringen, woonlasten, telefonie, internet etc.
 
Kak.. hier lekkage.. waar vandaan geen idee net dak al op geweest maar niks bijzonders kunnen zien.. precies in de keuken langs de originele buitenmuur.. zeg maar dag tegen je geschuurde plafond

Maar ff de vorige bewoners opsnorren.. mss weet die nog iets.
 
Ja kan.. is een rijtje van 2 pannen hoog en dan dakkapel breed.. maar kan het nu niet ff opentrekken.. net met wat zeil ff afgedekt.. krijg je met die huizen uit 1900
 
Even een vraagje over een Pelgrim fornuis. Wij hebben een losstaand fornuis met oven in 1. Zo'n ding van 90cm breed en 6 gas pitten. Maar wanneer ik de oven aan zet word het ding overal warm, zelfs de knoppen van het gas en de bovenplaat bij de pitten ook. Lijkt me niet helemaal correct. Weet ook niet wat ik eventueel kan doen omdat we de woning net hebben en misschien onder verborgen gebreken kan vallen. Je gaat niet een oven verwarmen met bezichtiging om te kijken of hij goed is.
 
Waait het niet onder je pannen ?

Vanochtend ff aan de knutsel gegaan.. loodschort zit niet lekker en daar is het achter gekomen.. een kant/plank was zeiknat en dat zit ongeveer boven de plek waar de lekkage zit.. nu alles open om te drogen.. vanmiddag maar ff met zeil/plastic aan de gang om e.e.a droog te houden.. binnenkort wordt er nog e.e.a aan ventilatie aangelegd door het dak heen en kunnen ze dit mooi meenemen
 
Zeil werkt prima hoor, gebeurd vaak zat zo.
In de winter had je sowieso gezeik gehad met smeltende sneeuw.
 

Heteluchtmotor = kapot...
 
Status
Not open for further replies.