Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Hele fijne kleur :)

Ziet er mooi uit Lars! Heb je hulp gehad of heb je het helemaal zelf uitgevogeld?

Scully, wordt het een houten of een stenen garage? Smeerput erin? :P
 
Ziet er erg fijn uit scully. Wat moet er nog allemaal gebeuren voordat het huis zelf af is?

Ik moet nog steeds m'n plinten afmaken :X
 
We zitten hier ook 2 maanden en moet de hoge plinten nog frezen/verven en dan monteren.. die van de gang boven zijn wel gedaan alleen staan er nog los tegenaan :+
 
Ik heb er echt he-le-maal geen trek meer in maar ga het in mn vakantie toch maar eens doen. Woon er bijna een jaar, dan wordt het wel eens tijd :X :P
Lars; tippie, monteer direct je plinten want je ziet het, het komt er anders echt niet van :D!
 
Ik heb boven al helemaal de vloer erin en beneden half, leg ik een plint erop komt de kleur totaal niet overeen. Dat word zoeken naar een bijpassende :P

Heb wel 'bijpassende' plinten bij het laminaat maar in de winkel kwam de kleur toch veel meer overeen

Even wat foto's

Voor:

1336075622_5_k5cW.jpeg


1336075838_5_TF-o.jpeg


Na:

1349354416_5_Uz1v.jpeg


1349354374_5_lqsx.jpeg


Oud:

1336075254_5_0wMz.jpeg


Tijdens:

1336078064_5_68W4.jpeg


Klaar:

1349354012_5_KT_y.jpeg


Is nog wel veel meer klaar maar nog geen foto's van. Bedoeling is dit weekend erin te gaan. Zijn we vanaf 15 juni bezig, is het wel weer mooi geweest. Lange dagen elke dag van 6 uur beginnen met werken tot s avonds klussen.
 
Last edited:
Ik heb ze er gelijk opgezet. Alleen de plafondlijsten boven zitten er nog niet op, dat kan pas als de plafonds gestuct zijn.
 
Plinten is altijd de sluitpost :) Moet hier nog steeds de buitenboel verven, echt 0,0 zin in. Vraag wel een zwartwerkert :P
 
Ik ook :D Voor verkoop is er ff dik opgekliedert door de vorige eigenaar.. ziet er niet uit.. alles vol met zand.. wordt krabben ook ben ik bang..
 
Ga dan direct voor kunststof kozijnen, ben je er voor altijd vanaf!
Hier gaat alles zeer binnenkort ook in de kunststof
 
Bij mij zitten de plinten er al lang op, gewoon direct gedaan, maar vind het ook niet erg om te doen. Moet nog wat stripjes doen bij de buitendeuren en er moeten nog tegeltjes in de keuken, maar dan is het binnen wel redelijk af.
Buiten nog wel veel te doen. Kreeg net te horen dat er vanmiddag geel zand geleverd wordt, de garage moet nog gezet worden, de fundering daarvoor dus ook. Oprit icm terras tegen huis aan wordt zo'n 133 m2 in waalformaat, wat ik ook nog in keper ga leggen, dan nog zo'n 40 m2 split en een verhoogd terras achter in de tuin van zo'n 13 m2. Oh ja, en nog zo'n 50 meter aan schutting en 70 meter aan bandjes. Tuin zelf doe ik eerst alleen maar gras, planten etc komt volgend jaar wel. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top