Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Het eerste wat ik doe als ik thuis kom :

Plof op bank en tv aan voeten in de lucht / radio + squeezebox en buiten zitten met een pilsie.

Geen plint die dan door me hoofd schiet :D
 
Ziet er mooi uit Lars! Heb je hulp gehad of heb je het helemaal zelf uitgevogeld?

Zelf uitgevogeld, maar wel een paar extra handen gehad gister voor de vloer. 1 snijden, ander plakken, gaat wel zo vlot. Vloer zat er ook in 2 uurtjes in.
 
Gamma plinten ed is kwalitatief minder dan de dingen van Peitsman (oid) wat hier ligt.. je merkt het al met knippen. Hier zitten ze prima en kleuren goed, die Gamma dingen laten snel los met stofzuigen.
 
Multimate click shizz.. Handig voor je kabels enzo. Zitten goed vast en met een makkelijke handeling los te maken
 
Nog tips voor t straten scully? Ben nu zelf bezig met mijne en woon op en terp.

Wat wil je weten? ;) Als je zelf alles wil afreien, maar er niet zo zeker van bent, moet je gewoon veel hoogtes plaatsen, en niet te ver uit elkaar, zo'n 10 cm meer dan de reibalk lang is. Ook goed opletten dat je bij een hoogtesteen niet naar beneden duikt of omhoog gaat. Dit controleer je door af en toe eens wat zand terug te strooien, dat weer terughalen, en dan kijken of er wat blijft liggen. Verder is het gewoon een beetje stenen tegen elkaar aanleggen. :P
 
Platte plakplinten zijn nog tot daar aan toe om te doen. Goede verstek kniptang, desnoods een backup rol dubbelzijdige tape en dan lukt het wel.

Ander verhaal zijn hoge houten plinten...

[ir]http://img827.imageshack.us/img827/1756/img00380201107032051.jpg[/ir]

8P

Wat een gedoe... Verstek zagen, moet precies recht (verticaal en horizontaal dus) anders heb je spleten, lengte moet PRECIES goed zijn, anders weer spleten, naja etc. etc. komt echt heel precies (ik ben dan ook nog pietje precies met zoiets:p). Dan monteren aan de muur, schroeven en plastic dingetjes moeten allemaal precies passen... Prutswerk. Resultaat is belonend...
 
nee man, lekker onderhoudsvrij... tis dat me vader (schilder) me kozijnen doet... anders stap ik ook over...
 
Ligt natuurlijk aan de stijl van je huis of het mooi is, kunstof kan naar mijn inziens alleen mooi zijn bij modernere huizen maar dan nog vind ik alu vaak mooier. Een "Hollands" huis hoort houten kozijnen te hebben imo
 
Als jij goede kwaliteits kozijnen bestelt en niet bij de eerste de beste online kozijnenboer zie jij niet snel het verschil tussen hout en kunststof. Wat je met hout kan doen kan zeker ook met kunststof.

Sander, als je een leuke deal wil hebben moet je met een PM sturen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top