This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Nou na 3 dagen bellen de leverancier van mijn toilet aan de lijn gekregen, word heen en weer gegooid tussen een telefoniste die niks mag bepalen en een monteur die zegt stuur 'm maar op.

Nu een mailtje aan het typen waarin ik ze maar netjes wijs op de beloofde levensduur en de verplichting op het leveren van een deugdelijk product dat aan die norm voldoet.

Zo, lampjes binnen, gelijk opgehangen. Ik vind ze erg mooi, touchdimmer erin (op de rechter spot), werkt ook goed. Moet alleen nog even het stopcontact afwerken boven het kastje met een platte stekker of een gootje:

Ziet er nice uit.. vind alleen je schakelmateriaal niet zo staan bij de rest van de keuken.. (zo bol)

lakken met roller gaat dan niet, dat word een puinhoop...

ik zou er even met schuurpapiertje over gaan, dan heb je de ergste wel los, en daarna is misschien lakken wel mogelijk.

Nja, heb er opzich weinig problemen mee om hier weg te gaan hoor, waarom hier in een kippenhok gaan zitten als ik op een uur rijden zo kan wonen...

Dat is echt helemaal mijn ding, jaren 30, glas in lood mooie houten vloer er in.

Nja, heb er opzich weinig problemen mee om hier weg te gaan hoor, waarom hier in een kippenhok gaan zitten als ik op een uur rijden zo kan wonen...

Dat is echt helemaal mijn ding, jaren 30, glas in lood mooie houten vloer er in.

Dit is ook echt helemaal mijn stijl!

Ongelofelijk voor die prijs, als je ziet wat ik voor deze prijs anderhalf jaar geleden in de randstad gekocht heb.

in 't Gooi staat nog genoeg leuks te koop hoor, hoef je niet zo ver voor te gaan :+

Status
Not open for further replies.