Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Heb maar niet gezegd dat dat in de keuken word zo lang :P

Ik heb zon sanibroyeur plee, ding lekt sinds een paar dagen en is buiten de garantie, ga proberen het te gooien op de verplichting tot leveren van een deugdelijk product omdat ze adverteren met 10 jaar op de mechaniek en deze 3 jaar oud is.

Word het alsnog te duur sloop ik de bende er uit en bouw ik er een normale in. :)

Gewoon ff goed kijken waar hij lekt, kan best een rubbertje van een paar euri zijn hoor.

Klopt, heb m al open gemaakt, water afgesloten, droog gemaakt en water er weer op gezet.

Water komt tussen de behuizing vd pomp uit zetten, die pomp ga ik niet uit elkaar trekken voor ik meer weet wat de mogelijkheden zijn.

Even zoeken of ze een revisie kitje hebben voor die pomp, als je daar iemand voor laat komen kan je helemaal je knip trekken.
Enne, pomp valt onder draaiende delen en daar zit vrijwel nooit lang garantie op, even goed uitzoeken dus.

Even zoeken of ze een revisie kitje hebben voor die pomp, als je daar iemand voor laat komen kan je helemaal je knip trekken.
Enne, pomp valt onder draaiende delen en daar zit vrijwel nooit lang garantie op, even goed uitzoeken dus.

True, morgen weer ff bellen kon ze vandaag niet te pakken krijgen :mad:

Er staat specifiek op de site 10 jaar voor het systeem maar kijk eerst ff wat ze morgen zeggen. :)

Jongens ik zoek een ingelijste foto van Muhammed ali terwijl hij onder water traint.
Iemand die een winkeltje weet in de omgeving van eindhoven? Op internet vindt ik ze wel maar wil m liever eerst zien.

gave site Lars! Ben van plan om iets van Las Vegas, New York, San Fransisco of Los Angeles in mijn huiskamer te hangen. Wat zou dan het mooiste zijn? Canvas ofzo? Poster lijkt mij niet zo toch? Is vooral mega vet omdat ik dan weer lekker terug kan dromen naar wat ik daar allemaal heb meegemaakt.

Wie heeft er hier ervaring met LED lampen? Ik zoek iets wat mijn E27 60W gloeilamp gelijkwaardig vervangt. Ook met ''warm'' licht dus.

Ik ben opzoek naar een woning samen met mn vriendin, t gaat om een koophuis.

Heb nu zon 2 a 3 woningen op het oog die ik sowieso wil bekijken en echte intresse in heb.

Heeft iemand ervaring met een aankoopmakelaar? En zo ja, wel of niet doen?

Wie heeft er hier ervaring met LED lampen? Ik zoek iets wat mijn E27 60W gloeilamp gelijkwaardig vervangt. Ook met ''warm'' licht dus.
Kijk even op die sites die eerder zijn gepost. Maar gloeilampen zou ik vervangen voor spaarlampen, nog geen LED want ik vind ze gewoon nog te duur. Spotjes/strips en dergelijke is wel de moeite.

Ik ben opzoek naar een woning samen met mn vriendin, t gaat om een koophuis.

Heb nu zon 2 a 3 woningen op het oog die ik sowieso wil bekijken en echte intresse in heb.

Heeft iemand ervaring met een aankoopmakelaar? En zo ja, wel of niet doen?

Zou het niet doen. Gewoon zelf doen, scheelt je ook hoop geld. En zal me niks verbazen dat de makelaars elkaar inlichten om jou het maximale te laten betalen...

Dat idee had ik ook een beetje, vriendjes politiek e.d, "ik mats jou hiermee, kom jij me dan volgende x tegemoet met dat huis waar ik van afmoet o.i.d."

Maar ze regelen ook wel dingen met de notaris en via hun krijg je dan vaak daar ook weer korting en dat soort dingen :?

Het enige voordeel van een aankoop makelaar is dat hij je koopcontract kan doornemen en kan onderhandelen om bepaalde zaken gewijzigd te krijgen. Bij mij huis stonden er b.v. aantal zaken is, waardoor ik voor bepaalde kosten moest opdraaien als koper.
Sowieso is zo'n koopcontract niet als een normaal mens te begrijpen, dus daar heeft onze "aankoop" makelaar wel goed mee geholpen. En hij kan meteen je huis taxeren voor je hypotheek.
In mijn geval heeft het wel geholpen omdat het ook een kennis was. Het bieden op het huis heb ik wel zelf gedaan.

Dat idee had ik ook een beetje, vriendjes politiek e.d, "ik mats jou hiermee, kom jij me dan volgende x tegemoet met dat huis waar ik van afmoet o.i.d."

Maar ze regelen ook wel dingen met de notaris en via hun krijg je dan vaak daar ook weer korting en dat soort dingen :?

Je kan vaak via je hypotheek verstrekker korting krijgen bij een bepaalde notaris. Of je kan zelf de goedkoopste zoeken op internet :P. (heb ik ook gedaan)

Thnx voor de info.
Dan ga ik het eerst zelf maar eens bekijken. Mn buurman is bedrijfsmakelaar, en die had ook al aangeboden bepaalde dingen door te willen nemen met me, maar kan natuurlijk niet alles regelen.

De hypotheek doe ik via de hypotheker, maar die bevoolde/beviel/beveelde (whatever) mij 2 aankoopmakelaars aan.

-edit- *2 verschillende makelaars dan, om uit te kiezen. waar hun vaak zaken mee deden.

Een aankoop makelaar heeft natuurlijk z'n voor- en nadelen. Voordeel is dat hij je werk uit handen neemt, misschien meer verstand heeft van het zakelijke aspect etc. Nadeel is dat je courtage verschuldigd bent, wat met een percentage van bijvoorbeeld 1,5% op 2 ton, toch al 3000 euro is. (een makelaar heeft daarin natuurlijk ook een eigenbelang, wat ook weer een nadeel kan zijn, maar dat is uiteraard niet echt zichtbaar) Dat je aankoopmakelaar direct je huis kan taxeren is leuk, maar dat doet die ook niet voor niks..

Men zegt ook wel dat een makelaar meer van de prijs af kan lullen dan jijzelf, maar dat is iets wat je natuurlijk nooit kan weten, aangezien je het zelf niet hebt geprobeerd :)

En ik denk dat je in deze tijd, waarin de huizenmarkt toch wel onder druk staat, je best wel een goede onderhandelingspositie hebt als je direct met geld over de balk kan komen en flexibel bent in de overdrachtsdatum.

Of het je geld waard is, is iets dat je zelf moet overwegen :p

Kom ik weer:
Ik heb hier 2 toffe verweerde planken, waar een afbladderende verflaag opzit en deze wil ik tegen een muur gaan hangen, om dingen op te zetten.
Hij bladert alleen echt teveel om 'm zo te laten.

Kan ik hier nu overheen lakken oid, zodat 't meeste er wel opblijft en ik die look kan behouden?
Of hier geen beginnen aan?

Status
Not open for further replies.
Back