This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Misschien een ideetje; die muur van de schuur en/of schutting (in de zomer) een kleurtje (grijs?) schilderen.

thx mannen ben er zelf ook zeer blij mee en die was bak inderdaad reeszz is voor de snelle afwas

en die muur in de schuur ga ik in het voorjaar schilderen ja en moet dan ook nog even zolder beter isoleren nu niet goed genoeg geisoleerd.

Inimoek, lekker sokken verslijten op die vloer. Oom en tante hebben het ook thuis, echt een ramp voor je sokken

@ Sjoerd, jij had toch ook verlichting onder je tv dressoir? Waar vandaan? Of zat het er al onder toen je het kocht? Ben ook opzoek maar wil liever geen Led. Liever iets warmer licht

LED heb je in diverse kleuren/tinten hoor, wel lekker energie zuinig
Heb btw voor kerst een philips led vaas gekregen, best tof op de tafel :W

Lars, net als met Xenon (jou wel bekend ) heeft LED ook een lichtsterkte aangeduid in kelvin. Als je warm-wit neemt (2700K) dan is het mooi licht.

Lars, net als met Xenon (jou wel bekend ) heeft LED ook een lichtsterkte aangeduid in kelvin. Als je warm-wit neemt (2700K) dan is het mooi licht.

Lichtsterkte is candela. Kleurtemperatuur is Kelvin. Wat (imho) net zo belangrijk is, is de cri factor (color rendering index). Die is bij LED enorm beroerd.

Bedoelde meer dat ik dr LED-strips welke ik tegenkom @ bouwmarkten en IKEA mij veel te fel zijn. Kon me herinneren dat Sjoerd verlichting had onder zijn dressoir wat iets subtieler was.

Een led dimmer is volgens mij aardig prijzig of valt dat wel mee? Dacht ooit eens gezien te hebben dat LED dimmen best prijzig was/is.

Status
Not open for further replies.