This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
Of gewoon meer auto's kopen en die er neer zetten :+

Vind het ook wel mooi dat ik de grootste oprit in de hele buurt heb.

Ik snap dat ook niet Michel, ga je in de meest kinderrijke buurt van Hoogeveen (krakeel) wonen en dan klagen over de kinderen.

ik woon in schutlanden

Mja wist ik veel toen ik dit huis kocht, ik zag huis garage en oprit en wou het gewoon hebben .

Maar heb er op zich enkel met mooi warm weer last van, want als het en warm en licht in de slaapkamer is en je hebt dan ook nog eens urenlang gekrijs aan je kop is dat gewoon lastig slapen. En een rit van 8 uur rijden met 2,3 uur slaap kan gewoon niet.

En als je ergens een appartement hebt en je werkt overdag werkt snap ik best dat je denkt waar maakt die kerel zich druk over mja. Maar als jij 's nacht urenlang herrie op straat hoort denk je ook flikker eens een eind op.

En ik ga heus niet naar buiten om te zeuren, maar als ik daar een keer zin in heb en ik doe dat in het fun/shit topic ofzo heb ik zoiets van joh...laat me lekker ...ben ik het kwijt.

heb dat ook gehad toen ik nachtdiensten draaide... en vooral in zomer slaap je al kut, maar je kan niet verwachten dat iedereen aan jou aanpast

Ik werk al 6 jaar o.a nachtdiensten maar je raakt eraan gewend. Ik heb een half jaar naast een vrij drukke weg gewoond vlakbij een ziekenhuis maar ik sliep gewoon overal door heen.

Vervelendste is de hitte in de zomer, je moet al slapen wanneer het echt warm begint te worden en goede verduistering hebben.

Volgende week heb ik weer nachtdiensten en krijgen we ook onze nieuwe boxspring, ik denk dat ik de eerste dag erop slapen niet weer wakker word voor het donker

Een vraagje voor de klussers.
Ik wil in mijn nieuwe woning lamel parket gaan leggen, deze ga ik verlijmen op de betonnen vloer. Dit parket heeft geen klikverbinding maar gewoon een mannetje/vrouwtje verbinding.
Het is dus prima 2 kanten op te leggen. Nu had ik het idee om een rij planken door de keuken/hal/woonkamer heen te leggen en vanuit daar beide kanten op werken. Heeft iemand hier ervaring mee, of zie ik het totaal verkeerd?

Uploaded with ImageShack.us

Jep, dat ga ik ook doen. Ik begin onderin de woonkamer, daar heb ik ramen tot de vloer.

Hier hetzelfde, ik slaap altijd!

In de zomer is het toch superchil? In de nacht koelt het af, s'ochtends is het dus koud op je kamer, kan je toch heerlijk pitten!

Een vraagje voor de klussers.

Waarom zou je in het midden willen beginnen, daar zie ik de logica niet helemaal van in. Je hebt alleen maar meer kans om scheef te gaan volgens mij. Ik zou gewoon in de hoek beginnen en één kant op werken.
En je gaat het lijmen op de betonvloer? Is deze geëgaliseerd dan? Anders lijkt het mij wel verstandig om er een ondervloer onder te leggen.

Kan kloppen dat je parket verlijmt. Als de woonkamer de onderste kamer is zou ik rechtsonder beginnen op het plaatje. Als je bij de gang bent 1 rij leggen en dan de achterste kamer meepakken.

De betonvloer is vlak, ik lijm met een elastische lijm die heeft best wat speling. Het is geen massief hout dus werken doet het niet veel, en het beetje dat het werkt vangt de lijm op. Het punt waar ik mee zit is dat als de muur niet 100% recht is je de afwijking ziet in de naad als je in de hal staat. Als de eerste rij in de hal naar de andere 2 kamers recht is dan heb je dit risico niet.

Status
Not open for further replies.