Laat je huis(kamer) zien #12

Status
Not open for further replies.
De betonvloer is vlak, ik lijm met een elastische lijm die heeft best wat speling. Het is geen massief hout dus werken doet het niet veel, en het beetje dat het werkt vangt de lijm op. Het punt waar ik mee zit is dat als de muur niet 100% recht is je de afwijking ziet in de naad als je in de hal staat. Als de eerste rij in de hal naar de andere 2 kamers recht is dan heb je dit risico niet.

ik neem aan dat je het materiaal ruim laat acclimatiseren?

zelf zou ik ook niet in het midden beginnen overigens, ik ben het eens met Scully.

Als de wanden haaks zijn dan kun je ook gewoon aan de kant beginnen. Pro's leggen meestals vanuit het midden idd. Dan krijg je pasplanken aan alle kanten en ligt alles mooi recht.

Als je een oud huis hebt, en je gaat vanuit de kant beginnen, wordt het een ramp :P

Zit hier ook nog steeds in dubio wat ik op de vloer moet leggen! Mijn maat is tegelzetter, dus dat is lekker goedkoop. Alleen tegels in de woonkamer krijg je zo'n kil gevoel van.

Zag ook gietvloer. Dat lijkt me ook wel super strak. Kan ook goed met vloerverwarming. Maar laminaat geeft weer zo'n lekker warm gevoel!

nou , laminaat is ook niet echt warm hoor! ligt er maar net aan hoeveel je stookt :p

maar wel warmer dan tegels ja..

ik zou gewoon lekker vloerverwarming erin pleuren met tegels , als je van warme vloeren houdt..

nou , laminaat is ook niet echt warm hoor! ligt er maar net aan hoeveel je stookt :p

maar wel warmer dan tegels ja..

ik zou gewoon lekker vloerverwarming erin pleuren met tegels , als je van warme vloeren houdt..

ik heb in heel mijn woning vloerverwarming. Weet alleen nog niet wat ik wil hebben.

gisteren bij een vriend, een schuifpui geinstalleerd...... dat dat 2000 euro moet kosten, om te laten doen. Best te doen in een dagje, misschien van de zomer er ook 1 bij mij in doen.... alleen ruiten van 104 kilo op zijn plek krijgen, zonder zuignappen is HELL

Iemand ervaring met LED verlichting?
Ik heb niet veel lampen in m'n woonkamertje, maar ze staan wel vaak aan, dus was me eens een beetje aan 't oriënteren en heb al wat gerekend met van die besparingscalculators.

Waar ik 't meest mee zit is de aanschafprijs.
Ik vind vooral prijzen rond de 20,- òf 3,- eBay dingen uit China. Die laatste zijn natuurlijk zonder keurmerk en ik heb weinig zin m'n huis in lichterlaaien te zetten. Ook die K-waarden daarvan zullen waarschijnlijk niet echt goed zitten.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar prijzen van 10 tot 15 euro ps voor LEDs gelijk aan 40-60W.

Last edited:
Ze hebben nu ook LED lampen bij Ikea zag ik vandeweek. Geven prima licht. Vwb led verlichting uit China, daar komt bijna al dat spul vandaan. Zolang je maar CREE leds hebt zit je goed.

@Björn`: Zou samenkopen.net eens checken, daar heb je een paar sk's lopen met ledverlichting/ledstrips voor schappelijke prijzen.

Iemand ervaring met LED verlichting?
Ik heb niet veel lampen in m'n woonkamertje, maar ze staan wel vaak aan, dus was me eens een beetje aan 't oriënteren en heb al wat gerekend met van die besparingscalculators.

Waar ik 't meest mee zit is de aanschafprijs.
Ik vind vooral prijzen rond de 20,- òf 3,- eBay dingen uit China. Die laatste zijn natuurlijk zonder keurmerk en ik heb weinig zin m'n huis in lichterlaaien te zetten. Ook die K-waarden daarvan zullen waarschijnlijk niet echt goed zitten.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar prijzen van 10 tot 15 euro ps voor LEDs gelijk aan 40-60W.

Geen idee of je lid bent van de comsumentenbond, zag toevallig van de week in het blad dat ze een hele test gedaan hebben over led lampen of spaarverlichting.

heb het blad niet bij de hand, maar kan het best voor je opzoeken.

Status
Not open for further replies.
Back