Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Het ligt hoogstwaarschijnlijk juist wel aan de sproeier, je zult een iets grotere sproeier moeten hebben.en sproeier weet ik niet, het kan toch moeilijk daarin zitten?
en als ik men varioring terug er in plaats gaat men top dan goed naar beneden n kan dit? want 90 aeroxteller is me iets te veel ivm veel rollenbanken in de buurt...e
hopelijk weet iemand het ;p ;D
joren
Het ligt hoogstwaarschijnlijk juist wel aan de sproeier, je zult een iets grotere sproeier moeten hebben.
Je kan de varioring wel terugplaatsen en je top gaat er ook van omlaag, maar het is niet gezond, beter zet je de prop terug.
Je doelt op een klauw?
Als je remklauw los ligt en je knijpt deze in een aantal keer druk je je remplaatjes tegen mekaar aan. Op een gegeven moment zit hij dan idd "vast" ff platte schroevendraaier er tussen(voorzichtig! Zo min mogelijk "wrikken" etc want dan beschadig je de remplaatjes). En dan komt die vanzelf "los". Tenminste als ik je verhaal zo lees denk ik dat dit het is.
Mvg
Stephan
Het ligt hoogstwaarschijnlijk juist wel aan de sproeier, je zult een iets grotere sproeier moeten hebben.
Je kan de varioring wel terugplaatsen en je top gaat er ook van omlaag, maar het is niet gezond, beter zet je de prop terug.
Zou een halve gram lichter doen als origineel.
weet je wat origineel is?