Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.

Advertisement - register to remove this

Weer klein vraagje; ik heb vorrige week men binnenkappen van men aerox gedaan, met action spuitbussen, ik deed als volgt; licht schuren, primer, schuren licht. primer, heel licht schuren, schoonmaken, hoogglans wit x 3 en paar min wachten en dan blanke lak, op laten drogen en weer blanke lak, maar het resultaat is eigenlijk een beetje mat, hoewel ik het zelfde idee wou als mijn buitenkappen (zwaar hoog glans) als het nat is zag het er geweldig uit, maar als het emaal droog was gewoon beetje mat, en ja ik heb de goeie spuitbussen gekocht er staat heel groot op; HOOGGLANS WIT ;p

maar nu men vraag; komt dit gewoon om dat spuitbussen nooit een mooi resultaat geven? of omdat mijn hand-spuitbus cordinatie niks is?

repost;

Weer klein vraagje; ik heb vorrige week men binnenkappen van men aerox gedaan, met action spuitbussen, ik deed als volgt; licht schuren, primer, schuren licht. primer, heel licht schuren, schoonmaken, hoogglans wit x 3 en paar min wachten en dan blanke lak, op laten drogen en weer blanke lak, maar het resultaat is eigenlijk een beetje mat, hoewel ik het zelfde idee wou als mijn buitenkappen (zwaar hoog glans) als het nat is zag het er geweldig uit, maar als het emaal droog was gewoon beetje mat, en ja ik heb de goeie spuitbussen gekocht er staat heel groot op; HOOGGLANS WIT ;p

maar nu men vraag; komt dit gewoon om dat spuitbussen nooit een mooi resultaat geven? of omdat mijn hand-spuitbus cordinatie niks is?

ik heb dit ook al geprobeerd met action spuitbussen eerlijk gezegd trok dat op niet veel toen ik hem had gespoten met motip was het wel het resultaat
dat ik wou

Inhouden gilera runner sp

Ik heb een runner sp uit 2007

vario ring is eruit
carb ontgrenzing is eruit
luchtfilter is ontgrenst
uitlaat is ontgrenst
sproeier maat is 72
en rollers zijn 7 gram

verder is alles standaard

Maar mijn probleem met de scooter is het volgende:

De ene dag loopt hij rond de 80,en de andere dag maakt hij geen toeren en komt niet boven de 50

ook heb ik vaak als ik vol gas geef dat het even duurt voordat hij op gang komt.(oppakt) en als ik volgas rijd en hij weer is klote rijd en ik laat mijn gas los en geef opnieuw vol gas dan gebeurt er niets en maakt hij geen toeren meer?

Alvast bedankt, groeten Marlo

vario ring is eruit
luchtfilter is ontgrenst
uitlaat is ontgrenst
sproeier maat is 72
en rollers zijn 7 gram

De ene dag loopt hij rond de 80,en de andere dag maakt hij geen toeren en komt niet boven de 50

ook heb ik vaak als ik vol gas geef dat het even duurt voordat hij op gang komt.(oppakt) en als ik volgas rijd en hij weer is klote rijd en ik laat mijn gas los en geef opnieuw vol gas dan gebeurt er niets en maakt hij geen toeren meer?

luchtfilter begrenzer terug zetten en sproeier 10maten kleiner

uitlaat begrenzing;

heb dat kelkje er uit gehaald en nu afgesteld, scooter loopt geweldig, maar politie vind dat meestal niet goed, dus nu wil ik de prop er weer in, als ik dat kelkje nou een keer zo kort maak, hou ik dan zelfde sound met minder top?

vario ring is eruit
luchtfilter is ontgrenst
uitlaat is ontgrenst
sproeier maat is 72
en rollers zijn 7 gram

luchtfilter begrenzer terug zetten en sproeier 10maten kleiner

Hallo.
Kort en bondig; is het hieronderstaande inlaat voor Piagggio of Minarelli?
Zit al tijden niet meer in het scootergebeuren, maar ik kwam dit nog tegen in de garage.
Thanks in advance!
[ir]http://i54.tinypic.com/fp0947.jpg[/ir]
[ir]http://i51.tinypic.com/o8gh0j.jpg[/ir]

ff een vraagje:

ik heb niet de vario ring uit een gloednieuwe zip gehaald! maar met hyet terug zetten van alles kwam ik erachter dat het tandwiel van de oliepomp steeds naar binnenschiet en dus niet meer word aangedreven! word dit automatisch opgelost als ie gaat rijden of moeten die tandwielen altijd in elkaar liggen? want dat ding kan je wel uitdraaien zegmaar, maar draait vanzelf weer terug naar binnen.

Status
Not open for further replies.
Back