Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Carburatie moet inderdaad afgesteld worden.
En 64 is een richtlijn, misschien doet die van jou het wel beter met 62 bijv.
Als je morgen een PM wilt sturen hoe het bij jou zit, zal dat erg vriendelijk zijn!
Dan hoef ik ook niet deze hele pagina vol te typen.
Zo, na lange tijd weer eens een vraagje op dit forum...
(volgens mij is dit de goede plek)
Mijn vriendin heeft een Sym Mio waar de tellerkabel van los zit in het dashboard.
Nu wou ik die "even" vastzetten, maar ik krijg het stuurkapje niet los.
Volgens mij zitten ze in elkaar "geklikt" maar durf het niet te proberen omdat het zonde zou zijn het af te breken.
Wie weet hoe je dat stuurkapje los krijgt, zodat ik de tellerkabel kan vastzetten?
Alvast bedankt!
klein vraagje waar ik niet aan uitkom ondanks mijn ervaring.
ik heb nu een grillo gekregen. Bougiekabel, dop en bougie waren kapot dus heb nieuwe gestoken. één keer kicken en hij was weg. Maar nu sputtert die volgas (beetje als verzuipen. wat ik al heb gedaan:
* bougiekleur -> wittig
* één gaatje van luchtfilter afgesloten
hij reageert nu veel beter met twee ipv drie luchtgaten maar bij volgas sputtert die.
een keer kicken?met een grillo?
Maarja je moet zoiezo hoger in sproeier als je bougiekleur wit is.