Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Dat SW voor Spanner Width staat weet ik 100% zeker, of de maten kloppen die op easyparts staan dat weet ik niet, maar het lijken mij gangbare maten.
Had je die op een PIA of Mina? En wat was de geschatte topsnelheid?
En ik vind hem er echt uitzien als std uitlaat, die sito's met die zilvere hitteschilden vind ik maar lelijk en niet mooi staan!
Deze is zwart en erg onopvallend!
Jammer, ben juist benieuwd hoe die het op PIA doet (Standaard cilinder of laagtoerige 70cc zoals DR (RPM)).Op Mina ac, maar heb hem nooit op std cilinder gehad! Met dr70rpm en malossi vario enzo haalde ik 110 op teller, zal 90 echte zijn ofzo
Dat verhaaltje staat op bijna iedere site, maar je moet niet vergeten dat je een PIA hebt en dat het verschil daarbij waarschijnlijk een stuk kleiner is, PIA's leveren standaard namelijk meer vermogen (Ruim 4PK als ik me niet vergis), dus ik vraag me af of er verschil in zit met een Sito+.wesking, bedankt
volgens vvr parts,
Uitlaat Bidalot CT1 Piaggio.
Merk: Bidalot.
Type: CT1 Original look.
Passend op: Piaggio.
Vanuit hun race ervaring ontwikkelde Bidalot een gehomologeerde vervangings uitlaat. De Bidalot CT1
uitlaat voor Minarelli Horizontaal levert 5.1 PK bij 7150
T/pm aan het achterwiel. Als je dit vergelijkt met de Sito Plus 4.3 PK bij 7700 T/pm en de originele uitlaat 2.8 PK bij 6500 T/pm kun je zeggen dat de Bidalot CT1 een topper is onder de standaard vervangings uitlaten.
niet slecht dacht ik zo
Geen idee, lijkt me ook niet echt boeiend, de as draait gewoon in lagers dus lager-vet lijkt me prima.