Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.

Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.

Advertisement - register to remove this

Gewoon het originele filter gebruiken dat is de enige goede. Die wat spNk post is denk ik een imitatie ervan, zal dus ook gewoon goed zijn. In elk geval geen powerfilter (dat is zon klein open ding, wat je zelf liet zien). Brengt alleen maar ellende en levert (met of zonder ellende) geen enkele winst op qua vermogen of snelheid!

geen idee sorry man! kijk anders easyparts bij die tekeningen?

heb hier een honda monkey (fake) staan 4t schakel chineesje
nou doet de voorrem het plotseling niet meer.... hij is op druk, maar er komt geen druk op de schijf? of een heel klein beetje maar daar kan je niet meer remmen op hogere snelheid! ik zelf denk dat het klauwtje gereviceerd moet worden omdat de zuigers vast zitten ofzo, maar heb hier geen ervaring mee en misschien is het dus wel iets heel anders, iemand enig idee?

(was btw in 1x dat ie stotterig remde en daarna helemaal niet meer remde)

Aha en wanneer merk je ongeveer het kwaliteit verschil?
Heeft dat te maken met slijtage?
Ben namelijk aan het kijken voor een goede/makkelijke overbrenging voor een simpel setupje

Slijtage, makkelijkheid van het afstellen etc.
Zie dat er hier wel vaak een hebo koppeling word aangeraden, dus je zou eens rond kunnen neuzen voor zo een.

hey.
mijn cilinder is net vast gelopen nu ben ik opzoek naar een nieuwe van een gelijke soort

dr70( rip)
yasuni R
p1 vario
stage 6 verstelbare koppeling
17,5 mm

kan iemand mij een zo goedkoop mogelijke oplossing geven
mvg

Status
Not open for further replies.
Back