Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Ik neem aan dat je de kickstarter al uitgesloten hebt?
Heb ik niet kunnen vinden daar
Hey, ff een vraagje
Wat is het verschil tussen een powerfilter en een luchtfilter?
Ik wil deze montreren ipv de standaart: http://www.easyparts.nl/showarticle...32-2305/Luchtfilter_Boxh5_Tnt_R_90°_Rood.html
Kan dit gewoon? of heeft iemand een beter advies? En ik neem aan dat hij dan opnieuw moet worden afgesteld?
Het gaat trouwens om een aerox.
:W
ik raad het af een powerfiltr te nemen tenzij je een zeer snelle scoote rhebt, anders verbruikt hij meer omdat de sproeier groter word terwijl je er niet zo veel van merkt.
niet doen dus
Het nut van een powerfilter op een straatscooter is nul, je moet er veel groter in sproeier door en hij wordt wat gevoeliger voor het weer. Het levert nul voordeel op. Het maakt ook nog eens meer lawaai waardoor je sneller van de straat geplukt kan worden, en je bent weer een bak tijd kwijt aan het opnieuw afstellen van de gehele carburatie.