This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Kleine vraagjes topic #7

Status
Not open for further replies.
Stel hier al je vragen die eigenlijk te kort of klein zijn om een eigen topic voor te openen.

Ik had hem voordat ik hem uit elkaar gedraaid had ontlucht. Moet ik dus gewoon de remblokken tegen de zuigers duwen en dan paar keer remmen?

voordat je hem uit elkaar hebt gedraaid? je hebt hem nu uit elkaar gedraaid en de remolie is er dan weer uit of niet..?

in dat geval gewoon monteren en opnieuw op druk brengen...

is hij nog op druk weer gewoon monteren en een paar x remmen als het goed is zou hij vanzelf moeten aangrijpen anders is hij niet goed op druk..

als hij niet over de schijf heen past moet je gewoon even met een schoevendraaierde remblokken uit elkaar drukken.

Ah kijk bedankt voor dit maat! Ga hem nu is in elkaar zetten

malossi wit of originele veren
en flyclutch is goed genoeg voor deze setup

Ik heb mijn achterrem gemonteerd met nieuwe remblokken, heb hem ontlucht, maar nog steeds kan ik mijn remhevel helemaal indrukken en remt de rem niet.. wat is het probleem iemand enig idee?

wel goed ontlucht ?
dus pompen, vasthouden, nippel open, nippel dicht, loslaten.

Ook toen ik dit deed kwam er remvloeistof uit, en willen de remblokjes niet in beweging komen, en kan ik de remhevel helemaal indrukken.

edit: Of is me rem niet op druk? Zoja hoe krijg ik hem op druk?

edit2: de rem was inderdaad niet op druk, probleem is al opgelost!

Last edited:
Welke sproeier moet je ongeveer zitten bij een Zip SP met een deltaclutch en yasuni R ?

met en zonder carb begrenzer. Heb namelijk nog niet gekeken of die er bij mij al uit is.

hallo, ik heb een vraagje,
ik wil graag weten hoe ik een viertakt vario kan ontgrenzen omdat ik er geen zuigerstop voor kan gebruiken(zoals ik altijd met 2takt scooters doe)

mvg,Marlo

een originele 107mm koppeling met gele trekveren is toch goed genoeg voor mijn setup of is er meerwaarde aan een delta clutch? (voor straat)
mina hori:
70cc dr rpm
shot
17.5 dellorto
polini krukas

Status
Not open for further replies.