Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Had even een snel vraagje, ben vandaag keihard op me plaat gegaan op deze verijsde fietspaden hier (bedankt gemeente Emmen).
Schouder zwaar naar de kloten. Maar het probleem waar ik mee zit is dat het stuur nu een paar millimeter scheef staat.
Is dit gewoon een kwestie van een of andere bout losdraaien, stuur rechtzetten en weer vastdraaien? (Zelfde principe als bij een fiets dus?).
Gaat om een Aprilia SR WWW.
ik zou er meteen al niet op rijden , als ik iets repareer moet het verzekerd zijn , vertrouwd (frametechnisch) en remmen zijn helemaal een must..
ik zou dus ook als ik jou was gewoon zeggen dat je dit zo niet gaat proberen tegen de klant, want straks gebeurd er wel wat ben en jij de lul (mischien wel wat gebroken oid) EN die gast kan ook nog boos worden!!
en ik heb het meegemaakt dat zulke dingen gebeuren , zulke scooters kun je ook wel missen , dan maar 1 minder verdient..
en je hoeft niet eens te remmen om hier ongelukken mee te krijgen..
staat het stuur iets scheef ten opzichte van je wiel?
want daar hoef je totaal niks los voor te hbben,.