Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
Die bestaan nog jaMaar zijn verder onder een andere naam Ik zie hem ook niet meer op marktplaats, maar geloof dat hij verder is onder een naam als Scooterworld Europa of Nederland ofzo...
Ene monteur die daar werkt, die lange kale genaamd Paul is iig weg. Die is vrachtwagenchauffeur geworden. Alex had mij laatst nog gebeld of ik daar weer wilde komen werken hahaHelemaal gek in zn koppie geworden hij.
Maak is een foto ? Lijkt me sterk dat dat er niet op zit.
haha die alex is een oude kennis van mij
daar hebben ze echt troep idd..
Hij rijdt zelf in een dikke 5 serie en zn personeel werkt tegen hongerloon :+
Die bestaan nog jaMaar zijn verder onder een andere naam Ik zie hem ook niet meer op marktplaats, maar geloof dat hij verder is onder een naam als Scooterworld Europa of Nederland ofzo...
Ene monteur die daar werkt, die lange kale genaamd Paul is iig weg. Die is vrachtwagenchauffeur geworden. Alex had mij laatst nog gebeld of ik daar weer wilde komen werken hahaHelemaal gek in zn koppie geworden hij.
Verder = 90 km toch wel minimaal 2x duurder dan 120 euro.
En..
Hard rijden, is consequenties accepteren!
Ligt ook aan de carb. (Er zijn verschillende Dell 21mm carbs.), maar ik zou het niet weten.Kan een origineel filter (wel imitatie, aansluit-slang is wat stugger dan normaal) op een 21mm dellorto?
Gaat om een minarelli horizontaal blok btw.
Thanks in advance.
Nee, zolang het er maar door gaat.Klein vraagje: carb verwarming.
Betreft een Pia blok kort, Zip SP.
Er loopt een slangetje van de cillinderkop naar de carb, en van de carb naar de koelpijp.
Maakt het nog uit of de slang vanaf de cillinderkop op de bovenste of onderste nippel zit van me carb?