Goedenavond mannen, vanochtend uurtje of 7 hoorden wij een luide knal en toen reed de Super 8 van een maat van mij niet meer. Na wat onderzoek bleek dat de vario door de midden is, inclusief gradenplaat, v-snaar geknapt en rolletjes ook helemaal naar de sodemieter.
Nu is dit probleem zo opgelost, maar is het normaal dat een vario zomaar doormidden breekt?
Gaat om een NCY 'sport' vario trouwens met gladde bus.
PIAGGIO ZIP 2000> 19X15,5 7,5gr
dankje waar heb je dat gevonden?
Heb je simpele dingen zoals bougie al geprobeerd?
Maakt die wel toeren enzo? Rare geluiden? Start die goed?
Weer klein vraagje; ik heb vorrige week men binnenkappen van men aerox gedaan, met action spuitbussen, ik deed als volgt; licht schuren, primer, schuren licht. primer, heel licht schuren, schoonmaken, hoogglans wit x 3 en paar min wachten en dan blanke lak, op laten drogen en weer blanke lak, maar het resultaat is eigenlijk een beetje mat, hoewel ik het zelfde idee wou als mijn buitenkappen (zwaar hoog glans) als het nat is zag het er geweldig uit, maar als het emaal droog was gewoon beetje mat, en ja ik heb de goeie spuitbussen gekocht er staat heel groot op; HOOGGLANS WIT ;p
maar nu men vraag; komt dit gewoon om dat spuitbussen nooit een mooi resultaat geven? of omdat mijn hand-spuitbus cordinatie niks is?
een goede ontsteking, wel goed op tijd afgesteld dan?
verder denk eerlijk gezecht dat het iets van je overbrenging is (rollen trekveertejs e.d) of je carb...
Ik heb een runner sp uit 2007
vario ring is eruit
carb ontgrenzing is eruit
luchtfilter is ontgrenst
uitlaat is ontgrenst
sproeier maat is 72
en rollers zijn 7 gram
verder is alles standaard
Maar mijn probleem met de scooter is het volgende:
De ene dag loopt hij rond de 80,en de andere dag maakt hij geen toeren en komt niet boven de 50
ook heb ik vaak als ik vol gas geef dat het even duurt voordat hij op gang komt.(oppakt) en als ik volgas rijd en hij weer is klote rijd en ik laat mijn gas los en geef opnieuw vol gas dan gebeurt er niets en maakt hij geen toeren meer?
Alvast bedankt, groeten Marlo
Ik heb een runner sp uit 2007
vario ring is eruit
carb ontgrenzing is eruit
luchtfilter is ontgrenst
uitlaat is ontgrenst
sproeier maat is 72
en rollers zijn 7 gram
verder is alles standaard
Maar mijn probleem met de scooter is het volgende:
De ene dag loopt hij rond de 80,en de andere dag maakt hij geen toeren en komt niet boven de 50
ook heb ik vaak als ik vol gas geef dat het even duurt voordat hij op gang komt.(oppakt) en als ik volgas rijd en hij weer is klote rijd en ik laat mijn gas los en geef opnieuw vol gas dan gebeurt er niets en maakt hij geen toeren meer?
Alvast bedankt, groeten Marlo
Minarelli heeft verschillende type's ontstekingen. Volgens mij is er wel een universele, deze pakt in de gaten van de koelvin montage / waterpomp montage gaten.Hallo ik zou graag een vliegwieltrekker of poulietrekker willen aanschaffen voor de onstekingen van minarelli blokken. Welke is hiervoor bestemd?
Alvast bedankt.